Škoda z kampanią na 15-lecie współpracy z TOPR
  • 1
  • 0
5.02.2019

Škoda z kampanią na 15-lecie współpracy z TOPR

1 lutego rozpoczęła się kampania Škody 4 x 4. Ma podkreślać jeden z głównych celów marki. Jest nim zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa nawet w najbardziej wymagających warunkach. Działania nawiązują do trwającej od piętnastu lat współpracy producenta samochodów z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.

Od piętnastu lat Škoda udostępnia ekipie ratunkowej TOPR modele samochodów z napędem 4 x 4, których technologia została dostosowana do jazdy w wymagających warunkach. Wśród nich są m.in. modele Octavia oraz Kodiaq.

Na kampanię składają się reklamy telewizyjne i kinowe (emitowane od 11 lutego) oraz aktywności w Internecie. Projekt stanowi część kampanii brandowej „Škoda. Wszystko co ważne”.

  • Koncepcja i przygotowanie kampanii: GoldenSubmarine
  • Produkcja: One Production
  • Zakup mediów: PHD Media Direction

5 lutego 2019

4 lutego 2019