PepsiCo wprowadza Pepsi Ginger
  • 1
  • 2
5.02.2019

PepsiCo wprowadza Pepsi Ginger

W styczniu firma PepsiCo wprowadziła na polski rynek nowy napój typu cola – Pepsi Ginger. Produkt na stałe zagości w ofercie.

Pepsi Ginger rozszerzy gamę oferowanych wariantów bez cukru, takich jak Pepsi bez Kalorii, Pepsi Wild Cherry (o smaku wiśni) oraz Pepsi Lime (o smaku limonki). Nowy napój będzie dostępny na sklepowych półkach w całej Polsce w wielu różnych wariantach opakowań: w puszkach o pojemności 330 ml, butelkach 500 ml oraz 1 l, a także w większych opakowaniach.

Pojawieniu się nowości na rynku towarzyszyć będzie kampania 360° pod hasłem „Przełam rutynę”. Działania reklamowe prowadzone będą w telewizji oraz Internecie, w tym na YouTube, Facebooku i Instagramie.

Od wielu lat PepsiCo tworzy produkty, które inspirują i zachęcają konsumentów do aktywnego podejmowania działań każdego dnia. Często proponujemy niecodzienne smaki, aby jednocześnie zaskoczyć odbiorców, a przez to także zachęcić ich do przełamania rutyny w swoim życiu. „Przełam rutynę” będzie też hasłem naszej kampanii reklamowej. Liczymy, że nowy, niepowtarzalny smak Pepsi Ginger przypadnie do gustu konsumentom i zachęci do szukania kreatywnych sposobów na spędzanie czasu – mówi Carolina Stefaniak, junior brand manager w PepsiCo Polska.

  • Strategia działań w Internecie, koncept kreatywny, kampania w mediach społecznościowych i współpraca z influencerami: Artegence
  • Adaptacja spotu: BBDO Polska
  • Planowanie i zakup mediów: OMD
  • Obsługa PR: Questia Communications Management Consultants
  • 2

5 lutego 2019

4 lutego 2019