Polacy i mocniejsze ograniczenie handlu w niedziele. Badanie Havas Media Group - Marketing przy Kawie
Polacy i mocniejsze ograniczenie handlu w niedziele. Badanie Havas Media Group
  • 0
  • 2
5.02.2019

Polacy i mocniejsze ograniczenie handlu w niedziele. Badanie Havas Media Group

Z początkiem 2019 r. zmianie uległy regulacje dotyczące handlu w niedziele. Agencja Havas Media Group w połowie stycznia przeprowadziła badanie dotyczące podejścia Polaków do tych zmian.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lutego 2019