„Multiscreening 2018” – badanie IRCenter - Marketing przy Kawie
„Multiscreening 2018” – badanie IRCenter
  • 0
  • 2
29.01.2019

„Multiscreening 2018” – badanie IRCenter

Multiscreening, czyli zjawisko jednoczesnego korzystania z kilku ekranów, staje się coraz bardziej powszechne. IRCenter piąty rok z rzędu analizuje to zagadnienie w ramach raportu syndykatowego „Multiscreening 2018”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55714 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 stycznia 2019

  • 0
  • 2
  • 0
28.01.2019

Najbardziej znane sklepy ze sprzętem do uprawiania sportów zimowych. Raport z badania SW Research

Zdecydowana większość Polaków prowadzących aktywny tryb życia i amatorsko uprawiających sport deklaruje, że sprzęt (72%) oraz odzież niezbędną do uprawiania sportów zimowych (79%) kupuje w sklepach stacjonarnych i internetowych. Jak wynika z badania przeprowadzonego na początku 2019 r. przez SW Research, zakupy takie najchętniej robimy w Decathlonie (46%), 4F (17%) i Martes Sport (15%). Najczęściej wybieranymi markami są 4F (60%) oraz Quechua (15%).