Samsung promuje „lodówki idealne”
  • 1
  • 4
11.07.2019

Samsung promuje „lodówki idealne”

Samsung rozpoczął kampanię reklamową lodówek. W spocie podkreśla ich różnorodność i dopasowanie do potrzeb konsumentów.

Zastosowana w spocie paleta kolorów ma stanowić reprezentację technologii dostępnych w sprzętach. Ponadto marka podkreśla, że jej lodówki według badań* są najczęściej kupowane do polskich domów.

Ogólnopolska kampania obejmuje emisję 30-sekudnowych spotów w telewizji oraz na platformach VoD. Zaplanowano również działania internetowe, w tym social media, a także w prasie oraz w punktach sprzedaży.

Kampanię przygotowała agencja Cheil Poland (kreacja: Karolina Ciesińska, copywriter, Ireneusz Pycia, art director, strategia: Natalia Flack, senior strategy planner, account: Aleksandra Puton, senior account manager, Alina Brady, account supervision) we współpracy z Selfish3 Production. Media zaplanował i kupił Starcom.

Zespól produkcyjny:

  • reżyser: Katka Michalak
  • zdjęcia: Jan Holoubek
  • producent: Paweł Kochanowski
  • dom produkcyjny: Selfish3
  • fotograf: Filip Żołyński
  • scenograf: Agnieszka Bartold
  • kostiumy: Anna Szumińska
  • postprodukcja: Badi Badi (obraz, dźwięk)
  • muzyka: Jaguarec

*Na podstawie raportów dotyczących miesięcznej sprzedaży detalicznej międzynarodowej firmy badawczej, Polska sierpień 2016 – maj 2019 r.

  • 4

11 lipca 2019

10 lipca 2019