Postępowanie w sprawie kick-backów (UOKiK) - Marketing przy Kawie
UOKiK zakończył postępowanie w sprawie kick-backów, czyli rabatów w reklamie telewizyjnej
  • 0
  • 1
9.11.2023

UOKiK zakończył postępowanie w sprawie kick-backów, czyli rabatów w reklamie telewizyjnej

Prezes UOKiK zamknął postępowanie wyjaśniające dotyczące rabatów stosowanych przez brokerów mediowych na rynku reklamy telewizyjnej. Analiza nie wykazała, by przedsiębiorcy stosowali praktyki ograniczające konkurencję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 listopada 2023

8 listopada 2023