Espresso

18 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
18.12.2020

Celebryci w kampanii Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich pokazują wzruszające chwile z dziadkami

Znane osoby wzięły udział w #seniorchallenge i pokazują zdjęcia z bliskimi im starszymi osobami. W ten sposób pomagają Stowarzyszeniu Mali Bracia Ubogich w świątecznej akcji „Podaruj wigilię”. Jako jedna z pierwszych zaangażowała się Edyta Herbuś, pokazując zdjęcia i publikując stories ze swoimi dziadkami. Świąteczną kampanię wspierają także: Emilia Komarnicka, Magdalena Lamparska, Mela Koteluk czy Rafał Brzozowski.

17 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2020

Największe kryzysy wizerunkowe 2020 r.: Kościół katolicki w sferze publicznej, Wirtualna Polska – w biznesie

Największy kryzys wizerunkowy 2020 r. w Polsce to postawa hierarchów Kościoła katolickiego. Instytucja ta już drugi rok z rzędu znalazła się na pierwszym miejscu rankingu „Kryzysometr”, tworzonego przez specjalistów komunikacji. W osobnym rankingu kryzysów świata biznesu pierwsze miejsce zajęła Wirtualna Polska w związku ze sprawą tekstów fikcyjnych dziennikarzy i  niejasnych powiązań z Ministerstwem Sprawiedliwości.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2020

Ponad połowa Polaków deklaruje, że nie zaprosi żadnych gości na święta – pokazuje badanie Inquiry

Najbliższe święta będą wyjątkowe. Do 27 grudnia obowiązuje rozporządzenie, które ogranicza liczbę zaproszonych gości do pięciu osób, a rząd apeluje, aby ten czas spędzić wyłącznie w gronie domowników. W jaki sposób Polacy zamierzają zatem spędzić Boże Narodzenie? Czy tradycyjnie sami przygotują posiłek wigilijny, czy może zamówią gotowe potrawy? Czy przeznaczą mniej pieniędzy na prezenty? Sprawdziła to firma Inquiry.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2020

Raport IAB Polska: cyfryzacja nie tylko intensyfikuje zjawisko multiscreeningu, ale również zmienia jego formę

Z najnowszego badania IAB Polska „TV + WWW = razem lepiej” wynika, że wśród polskich internautów jest coraz mniej użytkowników tradycyjnej telewizji. Szczególnie w grupie poniżej 54. roku życia, gdzie odsetek telewidzów spadł do poziomu poniżej 70%. Jednocześnie rośnie rynek usług mobilnych i konsumpcja treści audiowizualnych za ich pośrednictwem. Coraz częściej dochodzi także do współkonsumpcji treści pomiędzy ekranami cyfrowymi, nie tylko w kontekście synergii telewizji i Internetu.

Poprzednie Następne