Ukazało się II wydanie „Projektowania doświadczeń” Igora Gałązkiewicza - Marketing przy Kawie
Ukazało się II wydanie „Projektowania doświadczeń” Igora Gałązkiewicza
  • 0
  • 6
7.01.2019

Ukazało się II wydanie „Projektowania doświadczeń” Igora Gałązkiewicza

Pod koniec grudnia, rok po ukazaniu się książki Igora Gałązkiewicza „Projektowanie doświadczeń”, Wydawnictwo Słowa i Myśli wprowadziło na rynek II wydanie tej pozycji. Okładka książki różni się nieco od poprzedniej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 stycznia 2019