Ukazało się II wydanie „Projektowania doświadczeń” Igora Gałązkiewicza
  • 0
  • 6
7.01.2019

Ukazało się II wydanie „Projektowania doświadczeń” Igora Gałązkiewicza

Pod koniec grudnia, rok po ukazaniu się książki Igora Gałązkiewicza „Projektowanie doświadczeń”, Wydawnictwo Słowa i Myśli wprowadziło na rynek II wydanie tej pozycji. Okładka książki różni się nieco od poprzedniej.

Książka „Projektowanie doświadczeń” to porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji.

  • Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane?
  • Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw?
  • Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją?
  • Dlaczego w dobie najnowszych technologii świat stał się tak nostalgiczny i tęskni za rzemieślniczym kunsztem, esencjonalnymi ideami i autentyzmem?
  • Czym jest luksus w czasach wszystkiego? I wreszcie – dlaczego rzecz tkwi w idei?

„Projektowanie doświadczeń” to opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji. Żyjemy bowiem w czasach, gdy nawet najlepiej zaprojektowane produkty i usługi przestały być same w sobie wystarczająco atrakcyjne, a rzeczy, by były pożądane (oprócz tego, że powinny być dobrze wykonane i opowiedziane), muszą podążać za treścią życia.

Począwszy od charakteru przestrzeni handlowych, przez formę oferty, po wizerunek marki – wszystko wydaje się podporządkowane właśnie doświadczaniu. Marki zmieniają swe oblicza, garderobę i scenografię, stając się artystami, intelektualistami, marszandami, wyrafinowanymi podróżnikami czy sportowcami. Obserwując ich poczynania, można pozwolić sobie na konstatację, że te najbardziej luksusowe kreują etos, a te szerzej dostępne – styl życia.

Projektowanie doświadczeń jest spojrzeniem na współczesność przez pryzmat niebanalnej komunikacji, sztuki, architektury, wzornictwa oraz globalnej ekonomii. Od Nike, Supreme, przez Louis Vuitton, Hermés, Aēsop, Ace Hotels, Colette i Dover Street Market, do M&M’s i Acne Studios. Kluczowe projekty i tendencje zaprezentowano poprzez portfolio najciekawszych koncepcji, ale w szerokim kulturowym kontekście.

Autor pokazuje, jak marki projektują doświadczenia w czasach wszystkiego. Gdy luksus przestał być już dawno wysadzany złotem, nostalgia i kunszt łączą się z zaawansowaną technologią, a świat wirtualny i rzeczywisty grają w jednym zespole na zmysłach publiczności.

Projektowanie doświadczeń
Igor Gałązkiewicz
Wydawnictwo Słowa i Myśli
Format: A5
Objętość: 224 strony
Oprawa: Twarda
ISBN: 978-83-63566-93-7

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym książki.

Książka w sprzedaży na www.slowaimysli.pl oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce.

  • 6
 

7 stycznia 2019