W branży luksusowej customer experience musi być mistrzowskiW branży luksusowej customer experience musi być mistrzowskiW branży luksusowej customer experience musi być mistrzowskiW branży luksusowej customer experience musi być mistrzowski
Świat marki luksusowej musi stale kusić (fot. Minerva Studio/Fotolia)

W branży luksusowej customer experience musi być mistrzowski

W branży luksusowej customer experience musi być mistrzowski
Bartłomiej Dudka, Austin Campbell

Bartłomiej Dudka, Austin Campbell

-

Bartłomiej Dudka, Austin Campbell

Bartłomiej Dudka, Austin Campbell

Designerski minimalizm, intrygująca aranżacja witryny sklepowej, przemyślane oświetlenie. Sklepy luksusowe różnią się od przeciętnych butików i chętnie wprowadzają nowe rozwiązania, które podkreślają ich wyjątkowość. Dlaczego? Bo luksus wabi, zaciekawia i w rezultacie przyciąga pożądanych klientów na dłużej.

Często mówi się, że luksus sprzedaje się najlepiej. Zanim odwiedzający podejmie decyzję o zakupie kosztownego produktu, cały sztab fachowców trudzi się nad tym, by przestrzeń handlowa spełniała nawet najbardziej wyśrubowane oczekiwania.

Na co szczególnie zwracają uwagę „projektanci luksusu”? Na pewno na prestiżową lokalizację, najlepiej w reprezentacyjnej dzielnicy miasta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się