Influencerzy w świecie animacji

Polska jest jednym z czołowych rynków, jeśli chodzi o zaawansowanie w komunikacji digitalowej.

O współpracy z influencerami przy kampanii Cheetos opowiadają Karolina Demus i Barbara Romaniuk z PepsiCo

Karolina Demus

Dyrektor marketingu CE w PepsiCo. Wcześniej związana z dywizją Early Stage Nutritrion w Danone w Polsce oraz w globalnych strukturach firmy. Ma 19 lat doświadczenia marketingowego na wielu rynkach międzynarodowych, w tym w Australii, Nowej Zelandii czy Singapurze. Pełniła również funkcję regionalną. Odpowiadała za strategię portfolio premium dla rynków: Singapur, Indonezja, Wietnam, Tajlandia.

Barbara Romaniuk

Marketing manager w PepsiCo. Odpowiedzialna za marki Cheetos, Star i Sunbites. Ma 12 lat doświadczenia marketingowego w międzynarodowych koncernach sektora FMCG, m.in. Reckitt Benckiser, Johnson&Johnson, Colgate-Palmolive.
Influencerzy w świecie animacji
Jacek SzlakJacek Szlak

Animowany gepard Chester i dotychczasowa komunikacja marki Cheetos były raczej nastawione na młodszego odbiorcę. Dlaczego wprowadzili państwo influencerów? I dlaczego komunikacja skierowana jest do 16-latków?

Karolina DemusKarolina Demus

Kierujemy nasz produkt do rodzin z nastolatkami. To podstawowa grupa docelowa. Można powiedzieć, że gepard Chester jest postacią rysunkową, taką która odpowiada na potrzeby całych rodzin. Pozycjonowanie tej marki to mischievous fun, czyli zabawa z nutką psoty. Gepard Chester nie jest dobroduszną postacią z dobranocki. Postać ta opiera się na trochę dojrzalszym poczuciu humoru, odpowiednim nie tylko dla nastolatków, lecz także dla ich rodziców.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się