Projektowanie doświadczeń [fragment książki i konkurs]Projektowanie doświadczeń [fragment książki i konkurs]Projektowanie doświadczeń [fragment książki i konkurs]Projektowanie doświadczeń [fragment książki i konkurs]
„Projektowanie doświadczeń” (fot. fragment okładki książki)

Projektowanie doświadczeń [fragment książki i konkurs]

Projektowanie doświadczeń [fragment książki i konkurs]
Igor Gałązkiewicz

Igor Gałązkiewicz

-

Igor Gałązkiewicz

Igor Gałązkiewicz

Autor książki „Art Branding”, kurator, ekspert i konsultant w obszarze projektowania doświadczeń oraz budowania tożsamości i wizerunku marek poprzez sztukę. Doradza firmom, agencjom reklamowym oraz instytucjom. Na stałe pisze do „Monitor Magazine” i „L’Officiel”. Przez wiele lat w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej odpowiedzialny był za sponsoring, innowacje i budowanie komunikacji tej instytucji. Pomysłodawca i kurator projektu OperaLab. Autor wielu wystaw, m.in. Rytm, Projektowanie tożsamości/Tożsamość projektowania, Nicolas Grospierre 50/50 oraz Awangarda jutra?.

Marketingowa semantyka jest niczym guma do żucia. Elastyczna, można ją przykleić niemalże do wszystkiego, a jej żucie stymuluje pracę mózgu. Dziś wszystko zmienia swoje znaczenie, dryfując po zwykle tyleż wzburzonym, ile bezkresnym oceanie ponowoczesności.

Konkurs!

Do rozdania mamy 2 egzemplarze książki Projektowanie doświadczeń Igora Gałązkiewicza. Zadanie konkursowe:

Książka traktuje o projektowaniu doświadczeń, o zmieniającej się w związku z tym roli marki. Czy sądzą Państwo, że faktycznie taka czeka nas przyszłość? Nie będzie już zwyczajnych produktów, a doświadczenie marki stanie się spektaklem z naszym udziałem? Jakich marek dotyczy to w największym stopniu? Prosimy o krótką opinię.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się