Projektowanie doświadczeń [fragment książki]Projektowanie doświadczeń [fragment książki]Projektowanie doświadczeń [fragment książki]Projektowanie doświadczeń [fragment książki]
„Projektowanie doświadczeń” (fot. fragment okładki książki)

Projektowanie doświadczeń [fragment książki]

Projektowanie doświadczeń [fragment książki]
Igor Gałązkiewicz

Igor Gałązkiewicz

-

Igor Gałązkiewicz

Igor Gałązkiewicz

Autor książki „Art Branding”, kurator, ekspert i konsultant w obszarze projektowania doświadczeń oraz budowania tożsamości i wizerunku marek poprzez sztukę. Doradza firmom, agencjom reklamowym oraz instytucjom. Na stałe pisze do „Monitor Magazine” i „L’Officiel”. Przez wiele lat w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej odpowiedzialny był za sponsoring, innowacje i budowanie komunikacji tej instytucji. Pomysłodawca i kurator projektu OperaLab. Autor wielu wystaw, m.in. Rytm, Projektowanie tożsamości/Tożsamość projektowania, Nicolas Grospierre 50/50 oraz Awangarda jutra?.

Marketingowa semantyka jest niczym guma do żucia. Elastyczna, można ją przykleić niemalże do wszystkiego, a jej żucie stymuluje pracę mózgu. Dziś wszystko zmienia swoje znaczenie, dryfując po zwykle tyleż wzburzonym, ile bezkresnym oceanie ponowoczesności.

Forma i treść są zmienne, umowne i bezwzględne w swej względności aż po horyzont. Słowa zmieniają znaczenie, poszerzają pole gry z odbiorcami. A gdy treść się zmienia, forma podąża za nią, podobnie jak za funkcją. „Klasyczny” w marketingowej hierarchii znaczy dziś raczej najtańszy, a nie kanoniczny.

Nieustannie przybywa galerii i gdyby poświęcone były one tylko artystycznej, a nie handlowej ekspozycji, świat rozkochany byłby w sztuce bezprecedensowo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się