Gordon’s podsumowuje kampanię z udziałem youtuberów z kanału Na Pełnej
  • 6
  • 0
7.01.2019

Gordon’s podsumowuje kampanię z udziałem youtuberów z kanału Na Pełnej

21 lipca 2018 r. marka ginu Gordon’s rozpoczęła emisję miniserialu komediowo-muzycznego z udziałem youtuberów. Teraz podsumowuje akcję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 stycznia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.01.2019

Kampania „Mój wizerunek – moja własność!”

Wizerunek, podobnie jak imię, nazwisko czy pseudonim, zaliczany jest do dóbr osobistych. Prawo zapewnia mu szczególną ochronę. Dużo w tym przypadku zależy także od nas samych. Niestety, nadal wielu nie ma świadomości tego, jak chronić swój wizerunek. Najlepszym tego przykładem są zachowania w mediach społecznościowych. Kampania „Mój wizerunek – moja własność!”, prowadzona przez agencję public relations Kobold, ma to zmienić.