Piękny chaos w Dover Street MarketPiękny chaos w Dover Street MarketPiękny chaos w Dover Street MarketPiękny chaos w Dover Street Market
Dwa razy w roku marka burzy wszystko, by rozkwitnąć na nowo

Piękny chaos w Dover Street Market

Piękny chaos w Dover Street Market
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Aranżacje zmieniające butik w galerię sztuki. Marki awangardowe sąsiadujące ze streetwearowymi. A do tego ponoć najlepsza kawiarnia w Londynie. Dover Street Market od lat pokazuje, jak przełamywać monotonię w branży mody.

Typowy sklep odzieżowy to zwykle kilka stołów, manekiny, wieszaki. Do tego obowiązkowo przymierzalnie i kasa. W taki sposób swoje powierzchnie sprzedażowe nadal projektuje zarówno wiele sieciówek, jak i droższych marek. Wieje nudą? Takiego zdania jest prognostyczka trendów doradzająca m.in. Armaniemu i Pradzie, Lidewij (Li) Edelkoort.

Mówi ona wprost, że „dzisiejsza moda jest staromodna”, przestarzała, że nie wyszła poza XX wiek i bazuje wciąż na tych samych pomysłach i rozwiązaniach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się