1 2 0 0 0 4.01.2019Leszek przenosi góry do miasta. Zimowa kampania marki Lech PremiumLeszek powraca w zimowej odsłonie. Tym razem w spocie marki udowadnia, że prawdziwie mroźny, górski klimat można poczuć nawet w środku miasta.
0 3 0 0 2 4.01.2019McDonald’s testuje papierowe słomki7 stycznia w wybranych lokalach w Polsce sieć McDonald’s wprowadzi możliwość wyboru papierowej słomki. Polski rynek jest jednym z kilkunastu, na których marka testuje rozwiązania mogące zastąpić słomki wykonane z plastiku.
0 0 0 0 0 4.01.2019Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju obsługiwane przez Brandbay.plW grudniu 2018 r. Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju rozpoczęło współpracę z Brandbay.pl. Agencja odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego oraz obsługę w zakresie mediów społecznościowych departamentu partnerstwa publiczno-prywatnego.
1 0 0 0 1 4.01.2019Netflix ostrzega przed Bird Box ChallengeNetflix ostrzegł internautów przed uczestnictwem w tzw. Bird Box Challenge. Wyzwanie polega na wykonywaniu codziennych czynności z opaską na oczach i nawiązuje do fabuły filmu z Sandrą Bullock.
0 0 0 0 0 4.01.2019Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii wybrało agencję do opracowania systemu identyfikacji wizualnejMinisterstwo Przedsiębiorczości i Technologii rozstrzygnęło przetarg dotyczący opracowania systemu identyfikacji wizualnej. Wygrała go firma Brandlive.
1 0 0 0 0 4.01.2019Łzy z nieba w studenckiej reklamie ginuStudenci z niemieckiej Akademii Filmowej Badenii-Wirtembergii przygotowali reklamę dla marki Tears Dry Gin. To surrealistyczna opowieść o wystrzeleniu w kosmos wielkiej cebuli, która ma spowodować, że z nieba spłyną boskie łzy.
0 0 0 0 2 4.01.2019Enea obsługiwana w social media przez Click CommunityKońcem grudnia 2018 r. rozpoczęła się współpraca przedsiębiorstwa branży energetycznej Enea z Click Community. Agencja zajmuje się kompleksową obsługą firmy w social media.
0 5 0 0 0 4.01.2019Tradycyjny herb i nowe logo SGHZ początkiem 2019 r. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zaczęła wdrażać nową księgę znaku. Projekt odnosi się do tradycji. Uwzględnia też jednak współczesne trendy w projektowaniu graficznym oraz wymagania nośników analogowych i cyfrowych, na których znaki SGH będą stosowane.
0 1 0 0 0 3.01.2019Podsumowanie roku przy kawie: Social Media |by Up & More już 10 styczniaCo ciekawego wydarzyło się w minionych dwunastu miesiącach w mediach społecznościowych? Na co zwracać uwagę w 2019 r.? Bez kryształowej kuli i wróżenia z fusów, za to w doborowym towarzystwie doświadczonych ekspertów. Marketing przy Kawie i Up & More zapraszają na podsumowanie roku w social media.
0 0 0 0 0 3.01.20197 stycznia Crash Mondays № 23: Fuck-upy7 stycznia w krakowskim Hevre odbędzie się pierwsze spotkanie Crash Mondays w nowym roku. Temat będzie gorący, bo dotyczący tego, o czym zwykle się nie mówi, czyli fuck-upów.