0 1 0 0 0 25.11.2021VI Konferencja Strategia Lean już 10 stycznia10 stycznia 2022 r. odbędzie się VI Konferencja Strategia Lean organizowana przez Leanpassion. Ta jedyna w Polsce konferencja Lean w ujęciu strategicznym będzie miała miejsce w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie. Hasło tegorocznej edycji to „Great Companies, Happy People – jak mieć doskonałe wyniki i zadowolonych ludzi”.
0 2 0 0 0 25.11.2021Black Friday i Cyber Monday 2021: sześciu na dziesięciu konsumentów zrobi zakupy w święto wyprzedaży – wyniki badaniaBlack Friday, czyli czarny piątek, to ogromny festiwal promocji i przecen, wypadający w pierwszy piątek po amerykańskim Święcie Dziękczynienia. W Polsce „święto wyprzedaży” zaczęto obchodzić w 2015 r., nieco inaczej jednak niż za Oceanem. Na naszym rodzimym podwórku rabaty nie są tak spektakularne. Według badania AdColony przygotowanego dla Mobiem Polska, „Black Friday & Cyber Monday Shopping Survey 2021”, blisko siedmiu na dziesięciu konsumentów deklaruje, że na pewno albo prawdopodobnie kupi coś w tym okresie.
1 2 0 0 0 25.11.2021Nastolatki pod presją wyglądu. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę publikuje badania i rusza z kampanią „Ciało nie określa”23% nastolatków jest obecnych w social media non stop, a 69% od kilkunastu do kilku razy w ciągu doby. W tym czasie są bombardowani setkami zdjęć i postów przedstawiających nierealistyczne ideały piękna. Co trzecia dziewczyna (33%) i co piąty chłopak (21%) czuję presję, by wyglądać lepiej. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę publikuje wyniki badań* i rusza z kampanią „Ciało nie określa”, pod hasłem „Moja wartość nie zależy od tego, jak wyglądam”.
0 1 0 0 0 25.11.2021Powstała grupa robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB PolskaW październiku 2021 r. w ramach IAB Polska została założona grupa robocza Digital Out-Of-Home. Skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa DOOH stanowi również platformę współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek w Polsce. Szefem grupy jest Radosław Gołąb z firmy AMS.
0 1 0 0 0 25.11.2021Przy zakupie żywności decyduje cena, ale za produkt eko jesteśmy skłonni dopłacić – pokazuje badanieCena pozostaje najważniejszym kryterium, którym Polacy kierują się przy zakupie produktów spożywczych. Twierdzi tak 7 na 10 osób – wynika z raportu Farmy Świętokrzyskiej „Trendy w ekozakupach Polaków”. Na kolejnych miejscach znajdują się smak produktu oraz lokalne pochodzenie i marka. Klienci są jednak gotowi dopłacić za jakość.
1 1 0 0 0 25.11.2021Homoseksualny Mikołaj w reklamie norweskiej pocztyPosten Norge, czyli norweskie przedsiębiorstwo oferujące usługi pocztowe, przygotowało świąteczny spot. Jego bohaterami są święty Mikołaj i Harry. Między mężczyznami rodzi się uczucie.
0 1 0 0 0 24.11.2021 ARTYKUŁ SPONSOROWANYWebinar marketing – trzy obszary, w których wykorzystasz potencjał webinarówDostarczanie odbiorcom jakościowej treści wymaga nieustannego poszukiwania kanałów dotarcia do wybranej grupy odbiorców. W tym przypadku ciekawym i coraz chętniej wykorzystywany formatem – nie tylko w kontekście edukacyjnym – są webinary. Czym jest zatem webinar marketing i jakie płyną z niego korzyści?
0 1 0 0 0 24.11.2021„Oszukani, bezbronni, nasi bliźni. My możemy ich ocalić” – kampania wzywająca do opanowania kryzysu humanitarnego na granicyRuszyła kampania „Oszukani, bezbronni, nasi bliźni. My możemy ich ocalić”. Wzywa władze kraju do opanowania kryzysu humanitarnego na wschodniej granicy. W akcję zaangażowało się kilkanaście organizacji o różnym profilu działalności.
1 8 0 0 0 24.11.2021 Aktualizacja: 13:0025.11.2021X-kom nakręcił straszny film. Wystąpili Kinga Kujawska, Shiianah, Ziemniak, Karol „Hutson” Hutny i Jaś Kapela„Czarny piątek” to tytuł horroru, który X-kom nakręcił z okazji zbliżającego się święta promocji – Black Friday. Film opowiada historię kilku influencerów, którzy postanawiają wybrać się na wspólny wyjazd za miasto. Na miejscu okazuje się, że muszą mierzyć się z nieoczekiwanymi skutkami globalnego ocieplenia.
1 1 0 0 0 24.11.2021Leszek Kuzaj i Małgorzata Rdest w kampanii Ministerstwa Finansów promują aplikację e-TollMinisterstwo Finansów rozpoczęło kampanię „Komu w drogę, temu e-Toll”. Promuje w niej nowy system poboru opłaty elektronicznej na autostradach. W działania włączyli się kierowca rajdowy Leszek Kuzaj i Małgorzata Rdest – pierwsza i jak dotąd jedyna Polka uczestnicząca w wyścigach samochodowych W Series.