Warszawa i Łódź nie zgodziły się na zamieszczenie reklam Polskiego Ładu na autobusach miejskich
  • 0
  • 1
8.12.2021

Warszawa i Łódź nie zgodziły się na zamieszczenie reklam Polskiego Ładu na autobusach miejskich

Bank Gospodarstwa Krajowego prowadzi kampanię promującą Polski Ład. Jednym z jej elementów jest zamieszczenie reklam na autobusach miejskich w polskich miastach. Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie i MPK w Łodzi odmówiły udostępnienia powierzchni w tym celu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

7 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2021

Listopad 2021 w handlu pod kreską. Cała nadzieja w świętach. Badanie M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

Sytuacja w małych i średnich sklepach w listopadzie została mało optymistycznie oceniona przez prowadzących placówki handlu detalicznego. Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) za ubiegły miesiąc wyniósł 23,8 pkt. i był niższy o 9,2 pkt. w porównaniu z październikiem. Był również niższy o 10,1 pkt. w stosunku do listopadowych prognoz. Grudniowy wskaźnik oczekiwań (NHT+1) wyniósł natomiast 44,1 pkt. i był wyższy o 10,2 pkt. od oczekiwań sprzed miesiąca – pokazuje analiza danych M/platform.