Zielony, odpowiedzialny i otwarty na zmiany – takim konsumenci chcą widzieć marketingZielony, odpowiedzialny i otwarty na zmiany – takim konsumenci chcą widzieć marketingZielony, odpowiedzialny i otwarty na zmiany – takim konsumenci chcą widzieć marketingZielony, odpowiedzialny i otwarty na zmiany – takim konsumenci chcą widzieć marketing
Patrzymy gdziekolwiek, by dostrzeć przyszłość (fot. Marketing przy Kawie)

Zielony, odpowiedzialny i otwarty na zmiany – takim konsumenci chcą widzieć marketing

Zielony, odpowiedzialny i otwarty na zmiany – takim konsumenci chcą widzieć marketing
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Prognozy trendów to coś, co chętnie się czyta, ale traktuje z rezerwą. Mimo to warto je znać, bo głosy ekspertów pozwalają poznać najbardziej nośne tematy w branży. W czasach VUCA mają jednak dodatkową wartość. Są jak tyczki w górach podczas białej ciemności – zapobiegają utracie orientacji. Pozwalają nawigować choćby od tyczki do tyczki, skoro dalej nic już nie widać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się