Limitowana edycja Kubota x Coca-Cola Zero Cukru
  • 0
  • 2
12.07.2022

Limitowana edycja Kubota x Coca-Cola Zero Cukru

Firmy Coca-Cola i Kubota rozpoczęły współpracę w ramach wakacyjnej akcji. W jej ramach konsumenci będą mogli wygrać klapki z limitowanej kolekcji, tank topy, buckety, ręczniki, torby i wiele innych nagród.

Dlaczego zdecydowaliśmy się na tę współpracę? Marki Coca-Cola Zero i Kubota mają ze sobą wiele wspólnego, a przede wszystkim obie są uwielbiane przez młodych ludzi. Coca-Cola Zero smakuje zbyt dobrze, by wyrazić to słowami. Dlatego też dzięki tej akcji fani Coca-Coli Zero będą mogli to pokazać, nosząc nagrody z logo marki. W tej kampanii łączymy miłość do letniego orzeźwienia, muzyki i dobrego stylu. Kultowe klapki Kubota sygnowane logo Coca-Coli Zero Cukru staną się najmodniejszym gadżetem tego lata – mówi Klaudia Pac, brand manager Coca-Coli.

Do udziału w kampanii firmy zaprosiły influencerów. To:

  • Przemek Pro,
  • Zuza Tonicka,
  • Aleksandra Gąsior,
  • Natalia Sierzputowska,

Wzięli oni udział w sesji zdjęciowej z limitowanymi produktami oraz nagrali wspólne wideo na TikToku. Każda z osób wesprze również kampanię poprzez publikację unboxingu w swoim kanale na Instagramie.

Promocja dostępna jest w aplikacji Coca-Coli, którą można pobrać w App Store i Google Play. By to zrobić, należy kupić Coca-Colę lub Coca-Colę Zero Cukru w puszce 330 ml lub butelce 500 ml, 850 ml lub 1 l i wpisać kod spod zakrętki lub zawleczki promocyjnego produktu. Informacja o nagrodzie pojawia się od razu po wygranej w zakładce Profil.

  • 2
Kolekcja Kubota x Coca-Cola Zero Cukru

Kolekcja Kubota x Coca-Cola Zero Cukru

Kolekcja Kubota x Coca-Cola Zero Cukru
 

12 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.07.2022

GfK: Pod wpływem rosnących cen Polacy zmieniają wakacyjne plany

W Polsce narastają obawy przed dalszym wzrostem cen artykułów konsumpcyjnych codziennego użytku: paliwa, żywności, energii elektrycznej i gazu. Zaniepokojenie podwyżkami wyraża od 60 proc. (gaz) do 81 proc. (paliwa) respondentów, których firma GfK przepytała w ramach badania „Current Consumer Mood”. Wyższe koszty utrzymania i niepewność sytuacji na rynku spowodowały również zmiany w wakacyjnych planach Polaków. Zmodyfikowało je 57 proc. badanych, przy czym 1/5 nie planuje w tym roku wyjazdu urlopowego.