Mrozu i Jan-Rapowanie w kampanii „Jim Beam Always Welcome”
  • 0
  • 2
28.06.2022

Mrozu i Jan-Rapowanie w kampanii „Jim Beam Always Welcome”

Mrozu oraz Jan-Rapowanie nagrali wspólny utwór i teledysk, a także wystąpią w cyklu koncertów. Twórcza współpraca muzyków jest polską odsłoną międzynarodowej kampanii muzycznej „Jim Beam Always Welcome”, której na świecie partneruje zespół Muse.

W ramach współpracy Mrozu i Jan-Rapowanie wystąpią razem na scenie, by na żywo zaprezentować stworzony wspólnie utwór. Mrozu podczas cyklu koncertów „Welcome Sessions”, który w tym roku obejmie Łódź, Wrocław i Gdańsk, zaprasza do gościnnego występu Jana-Rapowanie. Występy odbędą się w lipcu i sierpniu w ramach specjalnej edycji „Welcome Sesions x Letnie brzmienia”.

Kampania i towarzyszący jej projekt muzyczny mają w tym roku swoją drugą edycję. W 2021 r. w wersji globalnej uświetniła ją współpraca z takimi artystami, jak Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez czy Wolf Alice. Tegoroczną odsłonę „Always Welcome” na świecie prowadzi Muse i jego charyzmatyczny frontman Matt Bellamy.

Polska jako jeden z nielicznych krajów w globalnej sieci Jim Beam ma swoją własną edycję akcji z lokalnymi muzykami. Jej ambasadorem jest Mrozu, który w ramach trasy „Welcome Sessions” już rok temu w Gdańsku dał koncert na płynącej po Motławie barce. W tym roku zgodnie z mottem „Always Welcome” do akcji dołączył nowy artysta – świecąca coraz jaśniej gwiazda polskiej sceny hip-hopowej, Jan-Rapowanie.

Muzycy stworzą razem piosenkę, której premiera zaplanowana jest na lipiec. Towarzyszyć jej będzie teledysk z udziałem obu artystów, a także fanów. Równocześnie z kampanią muzyczną startuje nabór osób chętnych do wystąpienia w wideo. Zgłoszenia są przyjmowane na stronie www.welcomesessions.pl.

Zobaczyłem na stories Janka, który rapuje do mojej piosenki „Złoto” śpiewanej przez kapelę na ulicy. To był impuls, od którego zaczęła się nasza kolaboracja w ramach „Always Welcome”. We wspólnym utworze łączymy dwa różne światy, bluesa i starego rock and rolla z rapem. To współpraca, w której nikt się nie zamyka na odmienność, a jest poszanowanie stylu i muzyki drugiego artysty. Chcemy się też podzielić tym doświadczeniem z fanami, stąd pomysł, żeby zaprosić ich do udziału w teledysku – mówi Mrozu.

Leitmotivem powstającego właśnie utworu jest emocjonalna wartość, jaką niesie z sobą bycie częścią społeczności

Bohaterem naszej piosenki jest stróż. Postać, która wydaje się wiedzieć wszystko o wszystkich, a jednocześnie żyje wyobcowany. Choć ma klucze do wszystkich drzwi, to jego władza jest pozorna. Doskwiera mu samotność. Ale oto otrzymuje zaproszenie, by dołączyć do innych i zacząć wreszcie żyć pełnią życia. Całość już niedługo – zapowiada Mrozu.

Najnowsza odsłona kampanii Jima Beama będzie realizowana w różnych kanałach do końca roku. Oprócz aktywności związanych z występami Mroza i Jana-Rapowanie obejmie działania w social media oraz w punktach on i off trade. W kampanii będą też pojawiały się spoty przygotowane w ramach globalnej akcji „Jim Beam Always Welcome”, w tym seria dokumentalna z artystami zespołu Muse. Premiery odcinków serii globalnej oraz inne materiały wideo będą prezentowane w kanale YouTube kampanii.

Kulminacją globalnej kampanii będzie koncert „Welcome Sessions Live” w destylarni Jima Beama w stanie Kentucky w USA, gdzie wystąpi Muse.

  • 2
Mrozu i Jan-Rapowanie w kampanii marki Jim Beam

Mrozu i Jan-Rapowanie w kampanii marki Jim Beam

Mrozu i Jan-Rapowanie w kampanii marki Jim Beam
 

27 czerwca 2022