„Twój moment” – spot AGH w Krakowie skierowany do maturzystów
  • 1
  • 1
7.06.2021

„Twój moment” – spot AGH w Krakowie skierowany do maturzystów

Spot obrazujący czas studiowania zrealizowała z myślą o tegorocznych maturzystach Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie. Bohaterami reklamy są studenci AGH zrzeszeni i działający na co dzień w licznych organizacjach.

„Od studentów – dla studentów i kandydatów” – tak o swojej produkcji mówią autorzy. W tym spocie nie usłyszysz o rankingach i nie pokażemy ci kampusu z drona. Studia to najważniejszy etap w odkrywaniu siebie i definiowaniu swojej przyszłości. To czas poznawania wspaniałych ludzi oraz przeżywania wielkich przygód. To również moment na realizowanie swoich najskrytszych marzeń – podkreślają.

Na blisko dwuminutową produkcję składają się m.in. kadry ze studenckiego wyjazdu do Nowego Jorku, z praktyk na platformie wydobywczej na Bałtyku, ćwiczeń detonacyjnych w kopalniach, wyprawy w masyw Mont Blanc. W filmie można również zobaczyć zdjęcia przedstawiające studentów na zawodach sportowych czy podczas testowania najnowszych projektów studenckich typu bolid wyścigowy, motocykl elektryczny, łazik marsjański czy łódź solarna. Łącznie w filmie wykorzystano ujęcia m.in. z USA, Grecji, Monako, Jeziora Czorsztyńskiego oraz okolic Karkonoskiego Parku Narodowego.

Spot „Twój moment” przedstawia czas studiowania jako etap w życiu, kiedy młodzi ludzie spotykają się nie tylko w murach uczelni. Także wspólnie eksplorują świat, uczestniczą w niezapomnianych podróżach, tworzą zaawansowane technologie, rywalizują w międzynarodowych zawodach sportowych oraz zawierają przyjaźnie na całe życie.

W materiale można zobaczyć ujęcia z aktywności zespołów: AGH Racing, AGH Space Systems, AGH Solar Boat Team, Studenckiego Koła Naukowego Detonator, Akademickiego Klubu Turystyki Kajakowej „Bystrze” czy Akademickiego Klubu Żeglarskiego AGH.

Za całą produkcję odpowiada Centrum Mediów AGH – organizacja studencka, która zrzesza cztery ściśle współpracujące ze sobą redakcje: Radio1.7, Biuletyn Informacyjny Studentów, Krakowską Studencką Agencję Fotograficzną oraz studio produkcyjne Mine AGH. Centrum Mediów AGH tworzą również studenci innych uczelni, m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Akademii Muzycznej w Krakowie czy Szkoły Filmowej w Łodzi.

  • Realizacja – zdjęcia, scenariusz, reżyseria: Wojciech Wojciechowski wraz ze studentami z Mine AGH
  • Głos/narracja: Karina Dydlińska
  • 1
spot AGH w Krakowie skierowany do maturzystów

Powstał spot AGH w Krakowie skierowany do maturzystów

czynamianoszczepionkizaslugujecoscojestwfaziebadanklinicznych

2 miesiące temu

Szkoda, że w spocie nie wspominają jak władze uczelni zamierzają segregować studentów na zaszczepionych i niezaczepionych i jakie będą konsekwencje https://krakow.naszemiasto.pl/studenci-przymuszani-do-dobrowolnych-szczepien-agh/ar/c1-8316124.
Ja tylko skromnie przypomnę, że takie metody znakowania i segregacji ludzi były znane w Oświęciumiu....

7 czerwca 2021

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 1
7.06.2021

Co trzeci Polak zalicza siebie do klasy średniej

Co trzeci Polak (35%) zalicza siebie do klasy średniej. 36% badanych uważa, że do klasy średniej należą Polacy, którzy zarabiają miesięcznie na rękę między 4 a 6 tys. zł. Większość (65%) uważa, że państwo powinno dążyć do takiego rozwoju gospodarki, żeby ludzie się bogacili dzięki swojej pracy, ale prawie co trzeci Polak (30%) jest zdania, że wszyscy powinni zarabiać na podobnym, średnim poziomie. Zdecydowana większość badanych (74%) spodziewa się działań unikowych ze strony przedsiębiorców lub przenoszenia kosztów na konsumentów po zapowiedziach ogłoszonych w „Nowym ładzie” – wynika z badania przeprowadzonego dla serwisu Ciekaweliczby.pl.