„Twój moment” – spot AGH w Krakowie skierowany do maturzystów
  • 1
  • 1
7.06.2021

„Twój moment” – spot AGH w Krakowie skierowany do maturzystów

Spot obrazujący czas studiowania zrealizowała z myślą o tegorocznych maturzystach Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie. Bohaterami reklamy są studenci AGH zrzeszeni i działający na co dzień w licznych organizacjach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

czynamianoszczepionkizaslugujecoscojestwfaziebadanklinicznych

3 lata temu

Szkoda, że w spocie nie wspominają jak władze uczelni zamierzają segregować studentów na zaszczepionych i niezaczepionych i jakie będą konsekwencje https://krakow.naszemiasto.pl/studenci-przymuszani-do-dobrowolnych-szczepien-agh/ar/c1-8316124.
Ja tylko skromnie przypomnę, że takie metody znakowania i segregacji ludzi były znane w Oświęciumiu....

7 czerwca 2021

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 1
7.06.2021

Co trzeci Polak zalicza siebie do klasy średniej

Co trzeci Polak (35%) zalicza siebie do klasy średniej. 36% badanych uważa, że do klasy średniej należą Polacy, którzy zarabiają miesięcznie na rękę między 4 a 6 tys. zł. Większość (65%) uważa, że państwo powinno dążyć do takiego rozwoju gospodarki, żeby ludzie się bogacili dzięki swojej pracy, ale prawie co trzeci Polak (30%) jest zdania, że wszyscy powinni zarabiać na podobnym, średnim poziomie. Zdecydowana większość badanych (74%) spodziewa się działań unikowych ze strony przedsiębiorców lub przenoszenia kosztów na konsumentów po zapowiedziach ogłoszonych w „Nowym ładzie” – wynika z badania przeprowadzonego dla serwisu Ciekaweliczby.pl.