„Tabu na ławę”, czyli otwarcie o okresie w kampanii Fundacji Akcja Menstruacja
  • 0
  • 3
7.06.2021

„Tabu na ławę”, czyli otwarcie o okresie w kampanii Fundacji Akcja Menstruacja

Wraz z oficjalnym otwarciem restauracji po lockdownie wystartowała kampania „Tabu na ławę – otwarcie o okresie”, zorganizowana przez Fundację Akcja Menstruacja. W działania włączyły się wybrane restauracje z całej Polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.06.2021

Druga edycja bezpłatnej konferencji Online Marketing Day już 11 czerwca

11 czerwca odbędzie się druga edycja Online Marketing Day. To bezpłatna konferencja w trybie zdalnym o digital marketingu. Wszystkie prelekcje dotyczyć będą skutecznych treści w SEO, content marketingu, sklepach internetowych, a także reklamach Google Ads, Facebook oraz Instagram. Wydarzenie organizowane przez Semstorm jest akredytowane przez DIMAQ, a IAB Polska objęło nad nim patronat honorowy.

2 czerwca 2021