KPR SAR oficjalnym sponsorem polskiej edycji Little Black Book
  • 0
  • 1
7.06.2021

KPR SAR oficjalnym sponsorem polskiej edycji Little Black Book

Klub Producentów Reklamowych SAR rozpoczął współpracę z Little Black Book – platformą prezentującą projekty reklamowe z poziomu globalnego, jak i lokalnego – po to, aby wesprzeć polską kreatywność na rynkach zagranicznych. W rezultacie powstała polska edycja serwisu, gdzie m.in. członkowie KPR SAR prezentują portfolio.

Nowe partnerstwo ma pozwolić KPR SAR wspierać i prezentować najlepsze prace kreatywne i nowości z polskiego rynku reklamowego. Każda z edycji LBB jest źródłem informacji o projektach, kampaniach i wydarzeniach z branży kreatywnej danego kraju. Za jednym kliknięciem reklamodawcy oraz inni uczestnicy branży z całego świata mogą odkryć najnowsze realizacje i pomysły z Polski.

Ta współpraca nie tylko ma otworzyć dostęp do polskich realizacji, talentów i marek. Pozwoli też KPR rzucić światło na polskie firmy i twórców stojących za nimi w ramach serii wywiadów „5 Minutes with…”. Wszyscy członkowie KPR SAR otrzymają członkostwo Silver LBB, a reprezentacja Polski dołączy do grona jurorów tegorocznej edycji Immortal Awards, która po raz pierwszy włączy do projektu rywalizację o najlepszą kampanię na poziomie lokalnym.

Klub Producentów Reklamowych zrzesza najlepsze polskie firmy produkcyjne. Robimy to pod banderą SAR – stowarzyszenia ponad stu firm i agencji budujących polski przemysł kreatywny. Promowanie na innych rynkach prac, które są dostarczane przez branżę jej międzynarodowym i polskim klientom, stało się naszym celem, ponieważ uważamy, że jakość tych realizacji po prostu na to zasługuje. Platforma LBB z 300 tys. odwiedzin unikalnych użytkowników w miesiącu wydaje się idealnie realizować ten cel – mówi Julian Dworak, dyrektor KPR.

W LBB jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z KPR SAR, która ma pomóc światu dowiedzieć się więcej o polskich talentach. To silny twórczo kraj, o którym po prostu nie mamy okazji czytać wystarczająco dużo. Są tam świetni twórcy, reżyserzy i oczywiście genialni operatorzy. Chcemy współpracować z członkami KPR SAR, aby wyeksponować lokalny talent na szerszy rynek. Tworząc edycje lokalne, zapewniamy światową scenę regionom, które być może nie są objęte zasięgiem, na jaki zasługują. To partnerstwo rozpoczniemy serią materiałów, które są poświęcone lokalnym firmom produkcyjnym i rzucają światło na wschodzące talenty – dodaje Matt Cooper, CEO Little Black Book.

  • 1
Little Black Book

Klub Producentów Reklamowych SAR rozpoczął współpracę z Little Black Book

7 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.06.2021

Druga edycja bezpłatnej konferencji Online Marketing Day już 11 czerwca

11 czerwca odbędzie się druga edycja Online Marketing Day. To bezpłatna konferencja w trybie zdalnym o digital marketingu. Wszystkie prelekcje dotyczyć będą skutecznych treści w SEO, content marketingu, sklepach internetowych, a także reklamach Google Ads, Facebook oraz Instagram. Wydarzenie organizowane przez Semstorm jest akredytowane przez DIMAQ, a IAB Polska objęło nad nim patronat honorowy.

2 czerwca 2021