Trwają konsultacje założeń jednoźródłowego badania mediów oraz powołania do życia polskiego JIC
  • 0
  • 0
17.01.2019

Trwają konsultacje założeń jednoźródłowego badania mediów oraz powołania do życia polskiego JIC

15 stycznia odbyło się spotkanie poświęcone analizie uwag do założeń realizacyjnych badania pilotażowego mediów elektronicznych. IAA Polska oraz SAR zebrały te uwagi od poszczególnych grup interesariuszy. Aktualnie wyłaniają oni swoich reprezentantów do prac w zespołach opiniujących założenia metodologiczne przyszłego badania oraz projekt statutu Joint Industry Committee poświęconego badaniom mediowym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46831 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 stycznia 2019

  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2019

Reklama Amazona na czele globalnej rocznej listy YouTube Ads Leaderboard

YouTube publikuje listy reklam, które w ubiegłym roku były najchętniej oglądane przez użytkowników z Europy i całego świata. Filmy z globalnego rankingu wyświetlano łącznie przez 300 minut. Otrzymały milion łapek w górę. Zwycięskie wideo Amazona polubiły 232 tys. osób. Kilka reklam ze światowej listy znalazło się także w europejskim zestawieniu. Serca użytkowników z każdego zakątka globu podbiły spoty Nike, Turkish Airlines czy „Clash of Clans”.

16 stycznia 2019