Osobisty wirtualny asystent – ta technologia jeszcze na dobre się nie rozwinęła, a już coraz częściej słyszy się, że reklamy mogą ją zrujnować. Czy faktycznie przyszłość Alexy (Amazon), Cortany (Microsoft) i Google Home zostanie zdominowana przez audiospam? A może uda się im wznieść ponad ten problem?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Niedawno świat marketingu obiegła informacja o reklamie Burger Kinga, która w zabawny sposób „zhakowała” Google. W materiale wideo pracownik sieci fast food wypowiada kwestię: „OK Google”, aktywując asystenta głosowego. Następnie zaś komendą głosową uruchamia wyszukiwanie hasła „czym jest whopper”.
W efekcie każdy aktywny Google Home, w pobliżu którego została wyemitowana ta reklama, automatycznie wyszukiwał hasło w Internecie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.