Czy reklamy zrujnują wirtualnych asystentów?Czy reklamy zrujnują wirtualnych asystentów?Czy reklamy zrujnują wirtualnych asystentów?Czy reklamy zrujnują wirtualnych asystentów?
To dopiero reklamowe wprawki

Czy reklamy zrujnują wirtualnych asystentów?

Czy reklamy zrujnują wirtualnych asystentów?
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Osobisty wirtualny asystent – ta technologia jeszcze na dobre się nie rozwinęła, a już coraz częściej słyszy się, że reklamy mogą ją zrujnować. Czy faktycznie przyszłość Alexy (Amazon), Cortany (Microsoft) i Google Home zostanie zdominowana przez audiospam? A może uda się im wznieść ponad ten problem?

Niedawno świat marketingu obiegła informacja o reklamie Burger Kinga, która w zabawny sposób „zhakowała” Google. W materiale wideo pracownik sieci fast food wypowiada kwestię: „OK Google”, aktywując asystenta głosowego. Następnie zaś komendą głosową uruchamia wyszukiwanie hasła „czym jest whopper”.

W efekcie każdy aktywny Google Home, w pobliżu którego została wyemitowana ta reklama, automatycznie wyszukiwał hasło w Internecie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja