Reklama Amazona na czele globalnej rocznej listy YouTube Ads Leaderboard
  • 3
  • 0
17.01.2019

Reklama Amazona na czele globalnej rocznej listy YouTube Ads Leaderboard

YouTube publikuje listy reklam, które w ubiegłym roku były najchętniej oglądane przez użytkowników z Europy i całego świata. Filmy z globalnego rankingu wyświetlano łącznie przez 300 minut. Otrzymały milion łapek w górę. Zwycięskie wideo Amazona polubiły 232 tys. osób. Kilka reklam ze światowej listy znalazło się także w europejskim zestawieniu. Serca użytkowników z każdego zakątka globu podbiły spoty Nike, Turkish Airlines czy „Clash of Clans”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 stycznia 2019