Powrót do (filmowej) przeszłościPowrót do (filmowej) przeszłościPowrót do (filmowej) przeszłościPowrót do (filmowej) przeszłości

Powrót do (filmowej) przeszłości

Powrót do (filmowej) przeszłości
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Zaczął się rok 2015, a właśnie do niego trafili dr Emmett Brown i Marty McFly w drugiej części „Powrotu do przyszłości”. Na product placement w filmie Zemeckisa zdecydowało się kilka znanych marek. Czas na realizację wizji, które rozpalały wyobraźnię w końcu lat 80.?

Po pierwszej części „Powrotu do przyszłości” (1985) – filmu klasyfikowanego jako familijny – samochód DeLorean, którym poruszali się bohaterowie, niemal od razu zaczął być nazywany kultowym, choć wcześniej nie cieszył się popularnością. Dla wielu marek stało się jasne, że obecność w kolejnych częściach oznacza doskonały sposób promocji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja