Strategiczne partnerstwo agencji Kerris i Filipa Barańskiego w ramach inicjatywy Pragmatycy
  • 0
  • 1
9.08.2022

Strategiczne partnerstwo agencji Kerris i Filipa Barańskiego w ramach inicjatywy Pragmatycy

Rusza nowy projekt Pragmatycy, w którego skład wchodzą Filip Barański oraz zarząd agencji Kerris Krreacja: Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba oraz Ignacy Bochiński. Inicjatywa ma łączyć światy agencji oraz klientów, tworząc nową jakość na rynku reklamowym.

Pragmatycy to kolektyw specjalistów, powołany by tworzyć wartość dodaną dla klientów dzięki synergii perspektyw:

  • agencyjnej: zwinna praca, przemyślane i proste kreacje;
  • klienckiej: efektywnej, konkretnej i rozumiejącej cele.

W ramach inicjatywy obsługiwani są tacy klienci jak Sandoz, Tołpa i Max Factor.

Razem z Filipem dzielimy te same wartości przy tworzeniu reklam. Nasza strategia Performance Meets Creativity znajduje odbicie również w pracach Filipa. Dzięki doświadczeniu zdobywanym lata w takich firmach jak Kompania Piwowarska, Pepsico, Amazon, Filip wnosi do współpracy nie tylko świetny digital, ale to, czego brakuje najlepszym agencjom: perspektywę kliencką – mówi Ignacy Bochiński z agencji Kerris.

Zarówno ja, jak i Kerris mamy rodowód digitalowy. A przede wszystkim rozumiemy, że nawet najbardziej efektowne kreacje muszą być efektywne biznesowo. Kerris ze swoimi przemyślanymi kreacjami i doskonałą realizacją kampanii digital stanowi świetne uzupełnienie moich kompetencji – dodaje Filip Barański.

Filip Barański ma 18-letnie doświadczenie w branży. Zdobywał je w agencji, jak i po stronie klienta. Ostatnio związany był z Pepsico, wcześniej z Kompanią Piwowarską. Brał udział w tworzeniu i współtworzeniu kampanii dla szerokiego zakresu marek: od branży budowlanej, przez kosmetyki, skończywszy na FMCG. Były wśród nich m.in. Tyskie, Lech, Żubr, a także Pepsi, Lipton, Lay’s czy Cheetos.

Na czele agencji Kerris Krreacja stoją:

  • Ignacy Bochiński, partner, związany z agencją od ponad ośmiu lat;
  • Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, dyrektorzy kreatywni i wspólnicy.

Stefanowicz i Szkałuba to zdobywcy blisko 50 nagród kreatywnych (w tym Złote Miecze KTR, Grand Prix AdWeek Ad Awards, Złote Spinacze, Mixxy i Kreatury). Przed dołączeniem do zespołu Kerris współtworzyli największy w Polsce dział kreacji, bezpośrednio prowadząc i rozwijając 40 kreatywnych w autorskiej grupie Studio w agencji VMLY&R.

  • 1
Kerris Pragmatycy

Pragmatycy – inicjatywa agencji Kerris i Filipa Barańskiego

9 sierpnia 2022

8 sierpnia 2022