TikTok partnerem Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej w czasie mistrzostw Europy mężczyzn w 2022 r. - Marketing przy Kawie
TikTok partnerem Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej w czasie mistrzostw Europy mężczyzn w 2022 r.
  • 0
  • 2
11.01.2022

TikTok partnerem Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej w czasie mistrzostw Europy mężczyzn w 2022 r.

TikTok i Europejska Federacja Piłki Ręcznej nawiązały partnerstwo z okazji nadchodzącego EHF Euro 2022 na Węgrzech i Słowacji. Podstawą do zawiązania porozumienia był sukces dotychczasowej współpracy między partnerami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2022

Efektu świąt nie było. Grudniowe nastroje w handlu dalekie od optymizmu. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

W grudniu po raz kolejny odnotowano niski poziom nastroju w handlu tradycyjnym. Jak wynika z badań M/platform, wskaźnik NHT w ubiegłym miesiącu wyniósł 36,1 pkt. i choć był wyższy od listopadowego o 12,3 pkt., to znalazł się 8 pkt. poniżej oczekiwań. Prowadzący małe i średnie sklepy handlu tradycyjnego z niepokojem patrzą w przyszłość. Wynik badania oczekiwań w stosunku do stycznia (NHT+1) to jedynie 23 pkt. w skali od 0 do 100.