TikTok partnerem Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej w czasie mistrzostw Europy mężczyzn w 2022 r.
  • 0
  • 2
11.01.2022

TikTok partnerem Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej w czasie mistrzostw Europy mężczyzn w 2022 r.

TikTok i Europejska Federacja Piłki Ręcznej nawiązały partnerstwo z okazji nadchodzącego EHF Euro 2022 na Węgrzech i Słowacji. Podstawą do zawiązania porozumienia był sukces dotychczasowej współpracy między partnerami.

Światowa społeczność fanów piłki ręcznej budowana wokół kanału European Handball Federation – Home of Handball na platformie TikTok wzrosła w ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy o 1000%. Najpopularniejszy z opublikowanych na platformie filmów stał się viralem, który obejrzano ponad 14 mln razy.

W ramach współpracy marka TikTok jako oficjalny partner będzie obecna przez cały czas trwania turnieju na nośnikach reklamowych, w tym bandach LED i bannerach. Użytkownicy TikToka będą angażowani w sportowe zmagania na wiele różnych sposobów. Na platformie będą na nich czekać czaty na żywo z graczami i ekspertami oraz dodatkowe treści zza kulis. Partnerzy zainicjują także oficjalne wyzwanie #HandballSkills.

Na platformie udostępniony zostanie specjalny serwis poświęcony EHF Euro 2022, zawierający m.in.:

  • najciekawsze momenty turnieju,
  • najpopularniejsze filmy oznaczone hashtagiem #HandballSkills,
  • informacje o zbliżających się relacjach na żywo,
  • szczegółowy harmonogram turnieju.

Na niektóre mecze zaproszeni zostaną także wybrani twórcy popularni na platformie TikTok.

Co więcej fani z kilku europejskich krajów będą mogli obejrzeć ceremonię otwarcia turnieju oraz wybrane najbardziej wyczekiwane mecze zawodów w czasie specjalnych transmisji na żywo na TikToku*.

Zmagania drużyn narodowych w czasie mistrzostw Europy w piłce ręcznej mężczyzn w 2022 r. toczyć się będą w pięciu obiektach sportowych na terenie Słowacji i Węgier. Dziewięć meczów odbędzie się 13 stycznia, w dniu inauguracji rozgrywek. Wielki finał imprezy zaplanowano na 30 stycznia. Nowi mistrzowie Europy zostaną uhonorowani w nowo wybudowanej kopule MVM Dome w Budapeszcie.

* transmisje będą podlegały blokadzie geograficznej

  • 2
TikTok partnerem Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej

TikTok partnerem Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej

11 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2022

Efektu świąt nie było. Grudniowe nastroje w handlu dalekie od optymizmu. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

W grudniu po raz kolejny odnotowano niski poziom nastroju w handlu tradycyjnym. Jak wynika z badań M/platform, wskaźnik NHT w ubiegłym miesiącu wyniósł 36,1 pkt. i choć był wyższy od listopadowego o 12,3 pkt., to znalazł się 8 pkt. poniżej oczekiwań. Prowadzący małe i średnie sklepy handlu tradycyjnego z niepokojem patrzą w przyszłość. Wynik badania oczekiwań w stosunku do stycznia (NHT+1) to jedynie 23 pkt. w skali od 0 do 100.