Herbapol-Lublin wybrał Walk PR do obsługi działań komunikacyjnych
  • 0
  • 1
11.01.2022

Herbapol-Lublin wybrał Walk PR do obsługi działań komunikacyjnych

Przetarg na obsługę marek spożywczych z portfolio firmy Herbapol-Lublin wygrała agencja Walk PR. W ramach rozpoczętej w 2022 r. współpracy zajmie się kompleksową obsługą działań komunikacyjnych obejmujących projekty brand PR, social media oraz komunikację korporacyjną. Zakres obowiązków obejmuje także doradztwo strategiczne i bieżący kontakt z mediami.

Dynamiczny rozwój naszej firmy zarówno pod kątem portfolio produktowego, jak i całej organizacji oraz chęć osiągnięcia jeszcze lepszej synergii w działaniach komunikacyjnych skłoniła nas do rozpoczęcia procesu przetargowego. Naszym celem było pozyskanie jednego partnera, który zna i rozumie rynek FMCG i nasze obecne potrzeby. Również mającego wiedzę i kompetencje w zakresie trendów i nowych technologii, które pozwolą nam wejść na nowy poziom komunikacji z konsumentami. Mamy poczucie, że Walk PR rozumie nasze potrzeby i oczekiwania w tym względzie. Dlatego z niecierpliwością czekamy na pierwsze efekty współpracy – powiedziała Anna Sambor, dyrektor marketingu w firmie Herbapol-Lublin.

Walk PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne w kanale tradycyjnym i online (Facebook, Instagram) marek: Herbapol, Big-Active i Zioła Mnicha. Zajmuje się także komunikacją korporacyjną (w tym prowadzeniem profilu na LinkedIn).

Wśród priorytetowych działań w najbliższym czasie znajdą się:

  • odświeżenie sposobu komunikowania się marki,
  • położenie większego nacisku na działania w kanale internetowym i content marketing.

Obsługą działań brandowych i social media zajmie się zespół Kingi Strawińskiej, a korporacyjnych zespół Anny Borowiec-Góry.

  • 1
Herbapol-Lublin wybrał Walk PR

Herbapol-Lublin wybrał Walk PR

11 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2022

Efektu świąt nie było. Grudniowe nastroje w handlu dalekie od optymizmu. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

W grudniu po raz kolejny odnotowano niski poziom nastroju w handlu tradycyjnym. Jak wynika z badań M/platform, wskaźnik NHT w ubiegłym miesiącu wyniósł 36,1 pkt. i choć był wyższy od listopadowego o 12,3 pkt., to znalazł się 8 pkt. poniżej oczekiwań. Prowadzący małe i średnie sklepy handlu tradycyjnego z niepokojem patrzą w przyszłość. Wynik badania oczekiwań w stosunku do stycznia (NHT+1) to jedynie 23 pkt. w skali od 0 do 100.