Herbapol-Lublin wybrał Walk PR do obsługi działań komunikacyjnych
  • 0
  • 1
11.01.2022

Herbapol-Lublin wybrał Walk PR do obsługi działań komunikacyjnych

Przetarg na obsługę marek spożywczych z portfolio firmy Herbapol-Lublin wygrała agencja Walk PR. W ramach rozpoczętej w 2022 r. współpracy zajmie się kompleksową obsługą działań komunikacyjnych obejmujących projekty brand PR, social media oraz komunikację korporacyjną. Zakres obowiązków obejmuje także doradztwo strategiczne i bieżący kontakt z mediami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2022

Efektu świąt nie było. Grudniowe nastroje w handlu dalekie od optymizmu. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

W grudniu po raz kolejny odnotowano niski poziom nastroju w handlu tradycyjnym. Jak wynika z badań M/platform, wskaźnik NHT w ubiegłym miesiącu wyniósł 36,1 pkt. i choć był wyższy od listopadowego o 12,3 pkt., to znalazł się 8 pkt. poniżej oczekiwań. Prowadzący małe i średnie sklepy handlu tradycyjnego z niepokojem patrzą w przyszłość. Wynik badania oczekiwań w stosunku do stycznia (NHT+1) to jedynie 23 pkt. w skali od 0 do 100.