Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła kampanię telewizyjną marki Calperos
  • 1
  • 1
30.09.2022

Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła kampanię telewizyjną marki Calperos

Telewizyjny spot leku z wapniem Calperos prezentuje nową perspektywę w percepcji marki. Profilaktykę osteoporozy pokazuje jako inwestycję w siebie, we własne kości.

W spocie bohaterka spotyka siebie z przyszłości, prowadząc dialog na temat naturalnego procesu – utraty wapnia z kości wraz z wiekiem. W komunikacji pokazano aspekty medyczne leku Calperos, jednocześnie podkreślając, że warto zadbać o siebie.

Za strategię, kreację oraz komunikację ATL odpowiada agencja AżTuNagle. Spot wyreżyserowany przez Tomasza Knittla wyprodukowało Szut Szut Studio. Media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media Warszawa.

  • 1
Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła kampanię telewizyjną marki Calperos

Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła kampanię telewizyjną marki Calperos

30 września 2022

29 września 2022