Szlachetna Paczka wystartowała po raz dwudziesty
  • 3
  • 3
19.11.2020

Szlachetna Paczka wystartowała po raz dwudziesty

14 listopada rozpoczęła się kolejna kampania Szlachetnej Paczki. Na stronie WWW pojawiły się historie tysięcy rodzin z całej Polski, które potrzebują wsparcia. Premierę miał także spot „Szlachetna Paczka 2020. Pomóż tym, którzy mają mniej szczęścia”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2020

18 listopada 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2020

Unilever stawia na produkty roślinne i ogłasza inicjatywę Future Foods

Unilever rusza z inicjatywą Future Foods. Jej celem jest edukacja i zachęcanie ludzi do zmiany diety na taką, która będzie korzystna nie tylko dla naszego zdrowia, ale i dla planety, na której żyjemy. Program ma przyczynić się do zmniejszania wpływu produkcji żywności i łańcucha dostaw na środowisko. Koncern w ciągu najbliższych 5–7 lat planuje osiągnięcie sprzedaży roślinnych alternatyw mięsa i nabiału na poziomie 1 mld euro.