- 0
- 1
Święto kreatywności w Warszawie – konferencja Imagination Day Cannes Lions 2023
Imagination Day to międzynarodowa konferencja dla branży kreatywno-marketingowej, która obędzie się 23–24 listopada w Warszawie. To już dziesiąta, jubileuszowa edycja wydarzenia, gromadzącego najbardziej kreatywne umysły w branży.
Podczas dwudniowego wydarzenia praktycy z całego świata będą dzielić się swoimi doświadczeniami. Pokażą, jak łączą kreatywność z efektywnością.
Cel wydarzenia już od pierwszej edycji pozostaje ten sam. Inspirować i pobudzać kreatywność każdego z uczestników, skłaniając do twórczego myślenia i poszerzania horyzontów. Podczas prelekcji eksperci przedstawiają case studies najefektywniejszych kampanii oraz insighty z lokalnych rynków.
W tegorocznej agendzie są nazwiska światowej klasy specjalistów. W tym również osób stojących na czele czołowych agencji reklamowych oraz globalnych marek. Na scenie pojawią się prelegenci, którzy mają bogate doświadczenie w dziedzinie projektowania, ze szczególnym uwzględnieniem innowacji technologicznych i ich wpływu na życie codzienne.
I DZIEŃ
- 9:30–10:00. Photos and films containing human heads, Andrzej Dragan
- 10:00–10:30. The Invisible Power of Sound: Discover how the strategic use of music can build brand equity, tell more compelling, emotionally engaging stories and drive relevancy in culture, Aifric Lennon, – research strategy director, MassiveMusic London
- 10:30–11:00. Dribble: the essence of creativity. How the magic of unpredictable can help tell stories, Nicholas Bergantin – executive creative director, Africa DDB
- 11:30–12:00. Historie ze strefy zamkniętej od Storytel, czyli jak powstał Telefon Anki, Mateusz Felsmann – founder & member, Twin Collective
- 12:00–12:30. Against Dystopianism: the Strategy of Hopeful Future Visions, Monika Bielskyte – futurist speaker, speculative designer, founder, Protopia Futures
- 13:30–14:00. Crafting Great Ideas with Great Impact and a not Great Budget, Ravid Kuberberg – partner & trainer, Mindscapes
- 14:00–14:30. Lepsza strona zimy znów zaskoczyła fanów Drwala. Jak od 6 lat crackujemy symbole zimy i przesuwamy granice kreatywności, Jakub Strutyński – field marketing manager, McDonald’s; Paulina Maćczak – senior strategic planer, DDB Warszawa; Zuza Duchniewska-Sobczak – chief creative officer, DDB Warszawa
- 15:00–15:30. Designing the Void – (almost) a decade of innovation, Per Kristian Stoveland – generative artist. co-founder of Void AS
- 15:30–16:00. How to stay inspired in a world of inspirations. I’ll share some of my time-tested strategies for staying inspired in a world of mass-produced inspiration, David Linderman – design consultant, No Live Operator
II DZIEŃ
- 10:30–11:00. Nothing sparks creativity like the looming threat of global annihilation by a super-smart toaster, Rod Sobral – global chief creative officer, Oliver Agency & Inside Ideas Group
- 11:00–11:30. „Own the hype! Leveraging GenAI to generate value – now!”, Max Lederer – chief innovation officer, Jung von Matt
- 11:30–12:00. Każda kampania może być dobra. O marketingu z udziałem i dla osób z niepełnosprawnościami, Monika Rosłoniec – Unmute; Jan Majle – Change Serviceplan; Krzysztof Kotyniewicz – Polski Związek Głuchych
- 12:30–13:00. Hydrostacja.fm – potok słów ze źródłem w trosce o wodę, Anna Nowak – creative technology director, Dentsu; Jan Piotrowski – pełnomocnik prezydenta m. st. Warszawy ds. Wisły, koordynator kampanii Dzielnica Wisła – Zarząd Zieleni m. st. Warszawy
- 13:00–13:30. Laureaci nagród w konkursie Innovation
- 14:30–15:00. Sławomir Figura – head of concept, design & digital development, Publicis Worldwide oraz
dyrektor kreatywny w Fundacji K.I.D.S.; Paweł Bielski – customer experience manager, mLeasing oraz lider projektu w Fundacji K.I.D.S. - 15:30–16:30. Panel – Reklama w grach, Adam Badowski – member of the Board / chief creative officer, CDProjekt; Michał Bucholc – creative director, Gong
Bilety można kupić na stronie https://www.imaginationday.pl/#kup-bilet
Seminaria mają miejsce w Multikinie Złote Tarasy (Warszawa). Co roku gromadzą ponad 700 uczestników. Każda zarejestrowana na festiwal osoba po seminariach otrzyma dostęp do platformy z tegorocznymi prelekcjami. Wykłady prelegentów z Polski prowadzone będą w języku polskim, a prelegentów zagranicznych w języku angielskim.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest głównym organizatorem konferencji oraz oficjalnym przedstawicielem festiwalu Cannes Lions w Polsce. Twórcami kreacji są Ars Thanea oraz Polot.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
- 1