1 1 0 0 0 16.11.2023„Święta bez bliskich nie cieszą” – świąteczna kampania SOS Wiosek Dziecięcych w PolsceNie wszystkie dzieci mają ciepły, kochający dom i słodkie święta. Dla tysięcy z nich jest to czas tak samo gorzki i samotny, jak każdy inny dzień – wypełniony awanturami, strachem i głodem. SOS Wioski Dziecięce rozpoczynają kampanię, której celem jest zebranie środków na organizację świąt Bożego Narodzenia dla najbardziej potrzebujących dzieci.
0 1 0 0 0 16.11.202362 nominacje do nagród IAB Mixx Awards 2023Jury IAB Mixx Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. W tym roku o złote, srebrne i brązowe statuetki w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia.
0 1 0 0 0 16.11.2023Co prognozuje Kantar Media dla rynku medialnego na rok 2024?Eksperci Kantar Media przewidują, że w 2024 r. znaczący wpływ na branżę medialną będą miały czynniki makroekonomiczne i zmieniające się nawyki widzów. Spowoduje to ponowny powrót do bibliotek treści i rozszerzone podejście do mierzenia oglądalności.
1 5 0 0 0 16.11.2023Chloë Sevigny w świątecznej kampanii Zalando „Twoja Historia. Twój Prezent”Świąteczna kampania Zalando „Twoja Historia. Twój Prezent” opowiada o stylu i sposobach wyrażania siebie. W roli głównej wystąpiła amerykańska aktorka Chloë Sevigny.
0 3 0 0 0 16.11.2023Sotrender odświeża logoNa swoje dwunaste urodziny Sotrender odświeża komunikację wizualną. Dzięki niej misja firmy oraz jej brand promise mają być bardziej wyraziste.
1 1 0 0 0 16.11.2023Widzieliśmy cię. Słyszeliśmy cię. I zignorowaliśmy cię – KFC żartuje z próśb klientów w świątecznym spocieW amerykańskim spocie na święta KFC żartuje z próśb klientów o zmianę menu. Komunikat „Widzieliśmy cię. Słyszeliśmy cię. I zignorowaliśmy cię” ma pokazać zaufanie do produktu z kurczakiem.
1 2 0 0 0 15.11.2023Kampania marki Tymbark zachęca do rozpoczynania dnia od sokuPijesz szklankę soku – pijesz porcję zdrowia. Jedną z pięciu porcji owoców i warzyw, które powinniśmy przyjmować codziennie. Najnowsza kampania soków marki Tymbark (Grupa Maspex) ma zachęcać odbiorców do wyrabiania sobie zdrowego nawyku picia soków.
0 1 0 0 0 15.11.2023Kampania internetowa Banków Spółdzielczych BPS z lokalizacją użytkownikaW kampanii Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS wykorzystywane są reklamy personalizowane, stworzone z pomocą AI. Dzięki temu możliwy jest bezpośredni przekaz do osób w sąsiedztwie każdego z 307 Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS w całej Polsce.
1 7 0 0 0 15.11.2023McDonald’s w Łodzi jako wielka planszówka promuje Burger DrwalaLokal McDonald's w Łodzi zmienia się na tydzień w największą planszówkę w Polsce. Tak wygląda tegoroczna kampania „Lepsza strona zimy”, promująca Burgera Drwala.
0 1 0 0 0 15.11.2023BNP Paribas Real Estate Poland wybrało agencję public relationsBNP Paribas Real Estate Poland wybrało Garden of Words. Agencja zajmie się wsparciem komunikacji korporacyjnej, w tym koordynacji biura prasowego, kontaktów z mediami oraz pozycjonowania ekspertów marki.