Brand safety online a wizerunek marki - Marketing przy Kawie
Brand safety online a wizerunek marki – badanie Magna i Channel Factory
  • 0
  • 2
30.01.2023

Brand safety online a wizerunek marki – badanie Magna i Channel Factory

23 stycznia Magna Media Trials we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania „Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content”. Dotyczy ono wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki (brand safety).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 stycznia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
30.01.2023

Raport Salesforce Connected Customer Trends 2023. Personalizacja, bezpieczeństwo danych i szybkość reakcji firm – tego chcą konsumenci

Najnowsza odsłona cyklicznego badania Salesforce pokazuje duże zmiany w podejściu konsumentów do planowanych w tym roku zakupów. Ze względu na dużą inflację oraz globalną niepewność gospodarczą będą oni bardzo wnikliwie analizować swoje potrzeby zakupowe. Będą wybierać marki, które poza przystępną cenowo ofertą zapewnią najlepsze doświadczenia i obsługę klienta.