Superbet rozpoczął współpracę z Testa Agency
  • 0
  • 1
2.11.2022

Superbet rozpoczął współpracę z Testa Agency

Globalny operator zakładów bukmacherskich i gier Superbet powierzył Testa Agency obsługę w zakresie działań PR. Porozumienie weszło w życie z początkiem listopada.

W ramach podpisanej umowy działania agencji na rzecz marki Superbet obejmują m.in.:

  • media relations,
  • prowadzenie biura prasowego,
  • pozycjonowanie eksperckie,
  • bieżące doradztwo,
  • wsparcie komunikacyjne przy eventach.

W pierwszym etapie współpraca będzie koncentrowała się przede wszystkim na komunikacji marki przy okazji:

  • piłkarskich mistrzostw świata w Katarze,
  • zbliżających się wydarzeń istotnych dla całej branży zakładów bukmacherskich.

Jesteśmy otwarci na media. Liczymy, że wsparcie ze strony agencji pozwoli jeszcze mocniej akcentować kluczowe elementy naszej aktywności, takie jak zaangażowanie w polski sport czy dbanie o przejrzystość na rynku zakładów wzajemnych – mówi Adam Lamentowicz, CEO Superbet w Polsce.

Po stronie zespołu sportowego Testa Agency działania dla marki prowadzi communications manager Dariusz Wądrzyk. Dla agencji współpraca z bukmacherem jest kolejnym krokiem w kierunku rozwoju segmentu sportowego. Testa od lat buduje markę telewizji sportowej Eleven Sports. Organizuje także cykliczny event Zimowy Narodowy.

  • 1
Superbet rozpoczyna współpracę z Testą

Superbet rozpoczyna współpracę z Testa Agency

2 listopada 2022