Superbet z międzynarodową kampanią wizerunkową „Go super!”
  • 2
  • 3
6.09.2022

Superbet z międzynarodową kampanią wizerunkową „Go super!”

Bukmacher Superbet jest spółką globalnej grupy. Jego kampania wizerunkowa „Go super!” ma kreować odświeżony wizerunek nowoczesnego operatora, który dostarczającego fanom sportu holistyczną rozrywkę na wysokim poziomie.

Kampania „Go super!” wiąże się z odświeżeniem wizerunku marki. Koncentruje się wokół aktywnego przeżywania niezwykłych chwil nawet w zwykłych okolicznościach. Superbet podkreśla znaczenie drobnych, pozytywnych momentów, których doświadczamy na co dzień. Dostarczają nam one dobrej energii i rozrywki, która może przynieść nam uśmiech.

Czerwona, charakterystyczna dla brandu wizualizacja ma przywodzić na myśl energię, siłę, sport i aktywność.

W gorącej, dynamicznej oprawie graficznej przedstawiony jest również ambasador marki, Sławomir Peszko.

W Superbet wierzymy w holistyczne podejście do komunikacji marki. Komunikacji rozumianej jako punkt wyjścia dla wszystkich elementów i rozgałęzień w ramach jednej, spójnej koncepcji. Bardzo istotne jest dla nas dostarczanie bogatych, wielowymiarowych wrażeń naszym klientom, jak i naszemu zespołowi. Nowa identyfikacja i tożsamość naszej marki jest jednym z elementów, które się do tego przyczyniają – mówi John Harmander, chief brand officer w Superbet Group.

Kampania na nośnikach zewnętrznych, w telewizji i sieci (w tym social media)

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii ,,Go Super” odpowiada firma Superbet we współpracy z partnerami:

  • The Tenth Man – międzynarodową agencją kreatywną, która obsługiwała w przeszłości marki takie jak Sony, Jameson czy Ryanair;
  • Fate v Future, która prowadziła komunikację ponad 55 marek z całego świata, w tym WeWork, Bumble oraz Square.

W Polsce działania promocyjne Superbetu w ramach nowej kampanii wizerunkowej wspiera ponadto Grupa BBDO. Odpowiada m.in. za kreacje widniejące na nośnikach outdoorowych.

  • 3
„Go super!” Superbet Sławormi Peszko

Sławomir Peszko w kampanii „Go super!” marki Superbet

„Go super!” Superbet
„Go super!” Superbet
 

6 września 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2022

Meta i „Twórcy jutra”. Kampania, która udowadnia, że kreatywność w mediach społecznościowych nie ma granic

Meta zaprasza do współpracy twórców z piętnastu rynków w regionie Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Ogłasza swój pierwszy program ambasadorski pod nazwą „Twórcy jutra”. Wraz ze zmieniającymi się technologiami i mediami społecznościowymi firma chce wykorzystać swoje platformy, aby dać głos młodemu, inspirującemu pokoleniu twórców internetowych. Chce pozwolić im realizować swoje pasje oraz zdobywać nowych obserwujących.

5 września 2022