„Go super!” – wizerunkowa kampania Superbet - Marketing przy Kawie
Superbet z międzynarodową kampanią wizerunkową „Go super!”
  • 2
  • 3
6.09.2022

Superbet z międzynarodową kampanią wizerunkową „Go super!”

Bukmacher Superbet jest spółką globalnej grupy. Jego kampania wizerunkowa „Go super!” ma kreować odświeżony wizerunek nowoczesnego operatora, który dostarczającego fanom sportu holistyczną rozrywkę na wysokim poziomie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 września 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2022

Meta i „Twórcy jutra”. Kampania, która udowadnia, że kreatywność w mediach społecznościowych nie ma granic

Meta zaprasza do współpracy twórców z piętnastu rynków w regionie Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Ogłasza swój pierwszy program ambasadorski pod nazwą „Twórcy jutra”. Wraz ze zmieniającymi się technologiami i mediami społecznościowymi firma chce wykorzystać swoje platformy, aby dać głos młodemu, inspirującemu pokoleniu twórców internetowych. Chce pozwolić im realizować swoje pasje oraz zdobywać nowych obserwujących.

5 września 2022