1 1 0 0 0 21.10.2022Kiedy „ja” zmienia się w „my”. Reklama pożyczki Banku MillenniumReklama telewizyjna Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium dla klientów indywidualnych pokazuje ważne momenty życia. Takie jak oświadczyny, ślub czy urządzanie wspólnego mieszkania.
0 1 0 0 0 21.10.2022Google wprowadza narzędzie do personalizacji reklam – Moje Centrum ReklamMoje Centrum Reklam Google pozwala na większą kontrolę reklam, blokowanie oraz personalizowanie informacji, na bazie których wyświetlane są reklamy w wyszukiwarce, na YouTube oraz w karcie Discover.
2 1 0 0 0 21.10.2022Dawid Podsiadło zbierał reakcje przechodniów na swoją nową płytę21 października debiutuje nowa płyta Dawida Podsiadły „Lata Dwudzieste”. W ramach promocji albumu artysta pytał losowych przechodniów o opinie na temat różnych utworów. W akcji pomagał mu Radosław Kotarski.
0 20 0 0 0 21.10.2022„Naturalnie Niemcy” – murale Niemieckiej Centrali Turystyki w sześciu miastachRusza kampania muralowa „Naturalnie Niemcy”, na którą składa się 10 murali redukujących zanieczyszczenia powietrza. Zobaczymy ją w sześciu miastach – Warszawie, Poznaniu, Gorzowie Wielkopolskim, Gdańsku, Katowicach i we Wrocławiu. Kampanię prowadzi Niemiecka Centrala Turystyki.
0 1 0 0 0 20.10.2022Ford przenosi globalną obsługę reklamową do Wieden+KennedyFirma Ford powierzyła agencji reklamowej Wieden+Kennedy globalną obsługę reklamową. Zdecydowała się na nawiązanie współpracy bez formalnego przetargu. Dotychczas globalny budżet marki należał do BBDO.
2 1 0 0 0 20.10.2022Super-Pharm z pierwszą w swojej historii kampanią wizerunkowąKampania Super-Pharm pod hasłem „Każdy jest Inny. Każdy jest Super” ma podkreślić pozycjonowanie sklepów marki jako miejsc, w których każdy może poczuć się dobrze i znaleźć dla siebie coś super z szerokiej i różnorodnej oferty. Niezależnie od swoich zainteresowań, wieku, płci, stylu życia, czy preferencji zakupowych.
0 18 0 0 0 20.10.2022#ToTylkoPłeć. Przedsiębiorcze Polki o (nie)równości w biznesieKampania #ToTylkoPłeć to inicjatywa polskich bizneswomen, które, we współpracy z Centrum Praw Kobiet, chcą zwrócić uwagę na nadal istniejące nierówności ze względu na płeć na polskim rynku pracy.
0 2 0 0 0 20.10.2022IndaHash przejęta przez ArabyAdsPlatforma do automatyzacji współpracy z influencerami IndaHash podpisała umowę na objęcie pakietu kontrolnego spółki przez firmę z sektora adtech w regionie MENA – ArabyAds. Twórcy wywodzącej się z Polski platformy dołączą do zespołu zarządzającego ArabyAds i nadal będą kierować działalnością IndaHash.
0 1 0 0 0 19.10.2022Corporate Sustainability Reporting Directive – firmy, nawet te ze strategią ESG, nie są na nią gotoweFirmy wdrażają strategie ESG, ale nie są gotowe na raportowanie CSRD. To ogólny wniosek z raportu firmy Colliers na temat stanu wdrożenia polityk i czynników pozafinansowych, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru nieruchomości i inwestycji.
1 2 0 0 0 19.10.2022„Zrzuta albo psikus” – kampania na rzecz Kryzysowego Oddziału RatunkowegoGrupa dzieci w przebraniach halloweenowych, zamiast o cukierki, prosi o wsparcie zbiórki na rzecz Kryzysowego Oddziału Ratunkowego przy ul. Dobrej 5 w Warszawie. Miejsce ma stać się punktem wsparcia dla młodych osób cierpiących na depresję czy tych potrzebujących najpilniejszej pomocy psychologicznej. 15 października ruszył pierwszy etap kampanii.