2 1 0 0 0 11.01.2021Cezary Pazura w rządowej kampanii zachęca do szczepienia przeciw Covid-19Ambasadorem rządowej akcji „Szczepimy się” został Cezary Pazura. Aktor zachęca do szczepienia się przeciwko Covid-19.
0 3 0 0 0 11.01.2021Ruszyła Beloud – agencja gamingowa dla generacji ZNa warszawskim Powiślu wystartowała agencja gamingowa Beloud. Zamierza prowadzić kampanie marketingowe skierowane do post-milenialsów. Firma ma w planach tworzenie autorskich treści z obszaru gier, muzyki oraz sportu, z naciskiem na rozrywkę.
0 1 0 0 0 11.01.2021General Motors prezentuje zaktualizowane logo przed targami CES 2021General Motors ma nowe logo. To piąta zmiana w 113-letniej historii firmy.
0 4 0 0 0 11.01.2021Polacy najczęściej spośród Europejczyków twierdzą, że radykalnie zmienili styl życia, aby przeciwdziałać zmianie klimatu. Badanie Europejskiego Banku InwestycyjnegoTematem drugiej ankiety EBI dotyczącej klimatu za lata 2020–2021 jest analiza postaw i poglądów obywateli w kwestii zmiany klimatu w szybko zmieniającym się świecie. Jak obywatele zamierzają przeciwdziałać zmianie klimatu w 2021 r.? Z czego gotowi są zrezygnować, aby przezwyciężyć kryzys klimatyczny? Jaki jest wpływ pandemii Covid-19 na ich zwyczaje związane z podróżowaniem i zamiary w zakresie przeciwdziałania zmianie klimatu? To właśnie starano się ustalić w badaniu.
1 3 0 0 0 11.01.2021Grzeszki w szkole w drugiej odsłonie kampanii „Każdy ma swoje Grześki”Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia wystartowała druga odsłona kampanii bazującej na grze słów grzeszki – Grześki.
0 1 0 0 0 11.01.2021Zalando powierza obsługę PR i influencer marketingu w Polsce agencji The IconZ początkiem stycznia 2021 r. Zalando poszerza zakres współpracy z The Icon Agency. Oprócz dotychczasowej obsługi marki w zakresie social media do obowiązków agencji dołącza obsługa w zakresie public relations i influencer marketingu.
0 1 0 0 0 11.01.2021„Bohaterowie społecznego zaangażowania!” – ruszył nabór wniosków w konkursie o tytuł Dobroczyńca RokuOd 11 stycznia organizacje pozarządowe mogą zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do XXIV edycji konkursu o tytuł Dobroczyńca Roku. Kapituła nagrodzi w tym roku również firmy zaangażowane w przeciwdziałanie skutkom pandemii. Do kategorii specjalnej „Walka ze skutkami pandemii Covid-19” mogą zgłaszać się firmy, koalicje firm i fundacje korporacyjne.
0 1 0 0 1 8.01.2021Ruszył międzynarodowy konkurs na identyfikację dla Europejskiego Centrum Filmowego CamerimageInstytucja kultury ECFC oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowo powstałej instytucji kultury w Toruniu – Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage. Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty.
2 9 0 0 0 8.01.2021Burger King zaprezentował efekty pierwszej od 20 lat poważnej zmiany identyfikacji wizualnejZ początkiem 2021 r. Burger King zaprezentował nową tożsamość wizualną marki. Jest to pierwsza zmiana identyfikacji tej sieci fast food od dwudziestu lat. Obejmuje nowe logo, opakowania, produkty, tablice z menu, stroje pracowników, oznakowania i dekoracje lokali, a także materiały marketingowe, w tym prezentowane online.
1 1 0 0 0 8.01.2021Joker Pizza z Nowej Huty śpiewająco zachęca do składania zamówieńPizzeria Joker Pizza z Nowej Huty zamieściła w mediach społecznościowych film z własną wersją utworu „Cheri Cheri Lady” zespołu Modern Talking. Śpiewająco zachęca w nim do składania zamówień.