Suchar Codzienny w kampanii napoju Sparkles Żywca Zdroju
  • 0
  • 3
28.07.2020

Suchar Codzienny w kampanii napoju Sparkles Żywca Zdroju

Żywiec Zdrój wystartował z kampanią promującą Sparkles – pierwszy w ofercie marki produkt w puszce, będący połączeniem wody gazowanej, soku z cytryny oraz naturalnych owocowych aromatów. Ambasadorem marki został popularny twórca internetowy – Suchar Codzienny.

Działania prowadzone są w kanałach społecznościowych twórcy – na Instagramie i Tik Toku oraz w kanałach własnych marki. Kampania trwa od 10 lipca do 6 sierpnia. Suchar Codzienny publikuje posty przedstawiające sam produkt oraz jego nietypowe „kryzysowe” zastosowania.

Istotnym elementem prowadzonych działań jest konkurs dla konsumentów. 17 lipca na ulicach Warszawy pojawił się również zadrukowany jedynie w połowie billboard, który miał podkreślać nietypowość całego przedsięwzięcia.

Sparkles to produkt, który nie ma nic do ukrycia – przede wszystkim jeśli chodzi o skład, ale także prowadzoną z konsumentami komunikację. Mimo niesprzyjających okoliczności i wyzwań związanych z budżetami jesteśmy absolutnie przekonani, że nasi konsumenci zasługują na czystą prawdę – również w odniesieniu do prowadzonych działań marketingowych. Wybór ambasadora nie jest więc przypadkowy. Suchar Codzienny idealnie wpisuje się w charakter naszej marki. Jest autentyczny, szczery i jedyny w swoim rodzaju, podobnie jak Sparkles – mówi Martyna Jaskólska, kierownik marki Sparkles w Żywcu Zdroju.

  • 3
Suchar Codzienny

Suchar Codzienny ambasadorem marki Sparkles

28 lipca 2020