0 1 0 19.03.2021Polskie marki kosmetyczne inwestują w e-commerce, ale z różną siłą. Raport „E-commerce polskich producentów kosmetyków”Polscy producenci kosmetyków coraz bardziej skupiają się na działaniach w obszarze e-handlu. Nadal nie wykorzystują jednak ich w pełni. W najbliższej przyszłości kluczowym wyzwaniem dla tego segmentu będzie skalowanie sprzedaży online i lojalizacja internetowych klientów – wynika z raportu „E-commerce polskich producentów kosmetyków” K2 Precise.
1 1 0 19.03.2021„Bez wody nie ma Ż” – Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec zamieniają się profilami na Facebooku18 marca Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec zamieniły się profilami w social media. Marka piwna pokazuje u siebie wodę i odwrotnie – producent wody zamieścił u siebie piwo. Obu towarzyszy podpis „Bez wody nie ma Ż”.
0 4 0 18.03.2021Kolejny mural w ramach kampanii „City Forest” marki ConverseW Warszawie powstał kolejny mural w ramach kampanii „City Forest” marki Converse. Jego autorami są Ewa Mos i Alek Morawski, a malowidło wykonane zostało za pomocą farb oczyszczających powietrze.
1 1 0 18.03.2021Matki w spocie Nike promują kolekcję dla kobiet w ciążyMarka Nike zaprezentowała spot „The Toughest Athletes”. Pokazuje w nim siłę kobiet w czasie niezwykłego etapu ich życia, jakim jest ciąża i wczesne macierzyństwo. Promuje tym samym kolekcję M dla kobiet w ciąży.
0 1 0 18.03.2021„Seks nigdy się nie starzeje”: marka żelu na suchość pochwy Replens MD walczy w kampanii z dyskryminacją ze względu na wiekReplens MD, producent m.in. nawilżającego żelu dopochwowego, przygotował kampanię „Seks nigdy się nie starzeje”. Przypomina w niej, że cielesnością można cieszyć się także w późnym wieku. Działania docenione zostały w konkursie organizowanym przez Transport for London i wydział różnorodności londyńskiego ratusza. Marka otrzymała 500 tys. funtów na zakup powierzchni reklamowej w całej sieci Transport for London.
0 6 0 18.03.2021Wielkoformatowe reklamy Moliera2 w polskich miastachMarka Moliera2 rozpoczęła kampanię reklamową promującą nową kolekcję. Olbrzymie siatki reklamowe zawisły w centrach polskich miast.
1 1 0 18.03.2021Pizza Hut w kampanii odnosi się do nostalgii i wspomnień z dzieciństwaPizza Hut rozpoczęła kampanię „Newstalgia”. Odnosi się w niej do wspomnień z dzieciństwa związanych z restauracjami sieci.
0 1 1 18.03.2021Mars Wrigley wprowadzi biodegradowalne opakowania. Na początek dla marki SkittlesMars Wrigley ogłosił dwuletnią współpracę z Danimer Scientific – producentem materiałów biodegradowalnych. Współpraca ma na celu opracowanie kompostowalnych opakowań produktów marki.
0 1 0 18.03.2021ArtInPost 2021 – ruszyła druga edycja konkursu InPostuInPost rozpoczął drugą edycję konkursu ArtInPost. Skierowany jest on do pasjonatów projektowania, grafiki użytkowej i wszystkich tych, którzy chcą mieć wpływ na wygląd przestrzeni publicznej. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 25 tys. zł i realizacja projektu i jego ekspozycja na wybranych paczkomatach w największych miastach w Polsce.
0 1 0 18.03.2021Facebook wprowadza nowe zasady mające zwiększać bezpieczeństwo w grupachFacebook opublikował aktualizację zasad i zabezpieczeń, aby odkrywanie grup i korzystanie z nich stało się bezpieczniejsze. Wprowadzane zmiany wpłyną na to, jakie grupy pojawiają się w spersonalizowanych rekomendacjach. Osłabią także widoczność grup, które łamią zasady obowiązujące na platformie.