2 2 0 0 0 24.06.2020mBank oddaje gromadzoną przez lata kolekcję dzieł sztuki pod młotekBudowana latami kolekcja dzieł sztuki mBanku pójdzie pod młotek 25 czerwca. Józef Brandt, Włodzimierz Tetmajer, Stanisław Witkiewicz, Alfred Wierusz-Kowalski i ponad dwudziestu innych artystów. Zlicytowane zostaną 32 prace przede wszystkim z końca XIX i początku XX wieku. Pozyskane środki będą służyć zakupom nowych, młodszych dzieł.
7 2 0 0 0 24.06.2020 Aktualizacja: 20:0024.06.2020Trzaskowski i Duda – ostra walka na reklamyOd ubiegłego tygodnia trwa walka reklamowa kandydatów na urząd Prezydenta RP. Rafał Trzaskowski i Andrzej Duda wymieniają się ciosami w kolejnych spotach. Trzaskowski stawia na satyrę, urzędujący prezydent na konfrontację w poważniejszym stylu.
2 1 0 0 0 24.06.2020Krzysztof Gonciarz przeznaczył dochód z reklam prezydenta na wsparcie LGBTKrzysztof Gonciarz nagrał wideo skierowane do prezydenta Andrzeja Dudy. W nagraniu krytykuje mowę nienawiści Dudy dotyczącą społeczności LGBT. Youtuber dochód z reklam wyświetlających się podczas emisji przeznaczył na wsparcie organizacji Miłość Nie Wyklucza.
0 1 0 0 0 23.06.2020Wystartowała 14. edycja konkursu na najlepszy raport społecznyRaporty z zakresu społecznej odpowiedzialności oraz zrównoważonego rozwoju mogą być zgłaszane do 14. edycji Konkursu Raporty Społeczne. Na stronie RaportySpoleczne.pl dostępny jest już formularz do zgłaszania publikacji prezentujących niefinansowe dane o firmie, organizacji czy instytucji oraz raportujących m.in. kwestie społeczne, środowiskowe, dotyczące ładu organizacyjnego. Nabór potrwa do 6 sierpnia.
1 1 0 0 0 23.06.2020„Jestem LGBT – jestem człowiekiem” – Kampania Przeciw Homofobii walczy z dehumanizacją społeczności LGBTDo sieci trafił właśnie spot stowarzyszenia Kampania Przeciw Homofobii. Blisko pół tysiąca osób LGBT z całej Polski, patrząc wprost do kamery, mówi jedno i to samo zdanie – „Jestem LGBT – jestem człowiekiem”. Spot jest odpowiedzią KPH na homofobiczną kampanię Andrzeja Dudy. Reklama zachęca również do udziału w wyborach prezydenckich.
2 2 0 0 0 23.06.2020Katherine Langford nową ambasadorką L’Oréal ParisL'Oréal Paris zaprosił aktorkę Katherine Langford do grona swoich ambasadorek. Są nimi kobiety o różnych historiach, doświadczeniach, osobowościach, które promują ideę women’s empowerment. Langford popularność zdobyła dzięki serialowi „13 powodów”.
0 1 0 0 0 23.06.2020Wytyczne KE dotyczące oświadczeń o produktach kosmetycznych włączone do Kodeksu etyki reklamyZ inicjatywy Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego w Kodeksie etyki reklamy pojawiły się nowe zapisy. Dotyczą one oświadczeń o produktach kosmetycznych. Powstało w ten sposób narzędzie na bazie zbioru najlepszych praktyk w sektorze, pozwalające ocenić zgodność deklaracji marketingowych z rzeczywistością.
10 1 0 0 0 23.06.2020Reklama w nowej rzeczywistości i rozwiązania na obecne czasy – YouTube Ads Leaderboard za kwiecień i majW ostatnich dwóch miesiącach w reklamach na YouTube dominowały nawiązania do obecnej sytuacji w Polsce, związanej z trwającą pandemią koronawirusa. Niemal wszystkie spoty z czołówki zestawienia YouTube Ads Leaderboard w kwietniu przedstawiały rozwiązania ułatwiające dostosowanie się do nowej rzeczywistości: od finansów online w reklamie banku ING z influencerami do platformy Amazon Prime Video w promocji od Play. W maju zaś, oprócz dalszych nawiązań do bezpieczeństwa i troski o zdrowie, widoczne było zainteresowanie internautów startem sezonu wiosna/lato 2020 w sklepach Rossmann, nowym zapachem marki Avon oraz wyborami prezydenckimi.
1 1 0 0 0 23.06.2020Rajska wyspa na balkonie, czyli nowa kampania PlushaPlush rozpoczął nową kampanię. Promuje w niej abonament za 25 zł miesięcznie. W spocie „Rajska wyspa” maskotka marki kąpie się z dziewczętami w nadmuchiwanym basenie.
0 1 0 0 0 23.06.2020Polacy chcą dostawać od sektora paliwowego reklamy na smartfony – badanie UCE ResearchW ostatnim roku wzrosła znajomość pojęcia geofencingu wśród kierowców. Obecnie prawie połowa z nich chce dostawać informacje o promocjach, wjeżdżając na stacje paliw. Klienci najczęściej oczekują zniżek na alkohole i na ofertę gastronomiczną. Sprzęt i części eksploatacyjne do samochodu są na trzecim miejscu. Konsumenci zaczęli też bardziej zwracać uwagę na ceny paliwa.