Espresso

24 czerwca 2020

23 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Wystartowała 14. edycja konkursu na najlepszy raport społeczny

Raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności oraz zrównoważonego rozwoju mogą być zgłaszane do 14. edycji Konkursu Raporty Społeczne. Na stronie RaportySpoleczne.pl dostępny jest już formularz do zgłaszania publikacji prezentujących niefinansowe dane o firmie, organizacji czy instytucji oraz raportujących m.in. kwestie społeczne, środowiskowe, dotyczące ładu organizacyjnego. Nabór potrwa do 6 sierpnia.

  • 10
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Reklama w nowej rzeczywistości i rozwiązania na obecne czasy – YouTube Ads Leaderboard za kwiecień i maj

W ostatnich dwóch miesiącach w reklamach na YouTube dominowały nawiązania do obecnej sytuacji w Polsce, związanej z trwającą pandemią koronawirusa. Niemal wszystkie spoty z czołówki zestawienia YouTube Ads Leaderboard w kwietniu przedstawiały rozwiązania ułatwiające dostosowanie się do nowej rzeczywistości: od finansów online w reklamie banku ING z influencerami do platformy Amazon Prime Video w promocji od Play. W maju zaś, oprócz dalszych nawiązań do bezpieczeństwa i troski o zdrowie, widoczne było zainteresowanie internautów startem sezonu wiosna/lato 2020 w sklepach Rossmann, nowym zapachem marki Avon oraz wyborami prezydenckimi.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Polacy chcą dostawać od sektora paliwowego reklamy na smartfony – badanie UCE Research

W ostatnim roku wzrosła znajomość pojęcia geofencingu wśród kierowców. Obecnie prawie połowa z nich chce dostawać informacje o promocjach, wjeżdżając na stacje paliw. Klienci najczęściej oczekują zniżek na alkohole i na ofertę gastronomiczną. Sprzęt i części eksploatacyjne do samochodu są na trzecim miejscu. Konsumenci zaczęli też bardziej zwracać uwagę na ceny paliwa.

Poprzednie Następne