2/3 Polaków ograniczy zakupy, ratując domowy budżet. Badanie GfK
  • 0
  • 1
6.04.2020

2/3 Polaków ograniczy zakupy, ratując domowy budżet. Badanie GfK

68 proc. respondentów deklaruje, że w razie pogorszenia sytuacji finansowej gospodarstwa domowego są gotowi zacisnąć pasa i ograniczyć dotychczasowe standardowe zakupy i wydatki. Takie są wnioski z pierwszej fali badania „GfK Corona Mood: dynamika zachowań konsumenckich na rynkach FMCG, dóbr trwałych i usług finansowych”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 kwietnia 2020

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2020

„Ojciec i syn”. Spot polskiej kampanii informacyjnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na temat Covid-19

Pandemia koronawirusa to zupełnie nowa sytuacja dla wszystkich ludzi na świecie, również Polaków. Budzi lęk, obawy o przyszłość, ale też zniecierpliwienie i bunt. W tych okolicznościach nie tylko przestrzeganie procedur sanitarnych, ale również dbanie o najbliższych jest kwestią kluczową. O tym mówi spot „Ojciec i syn”, zrealizowany na zlecenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

  • 2
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2020

Policja na outdoorze przypomina o zakazie zgromadzeń i ostrzega o karach

W Polsce wprowadzony został stan epidemii. W związku z tym Komenda Główna Policji wraz z firmą Screen Network uruchomiła specjalną akcję ostrzegawczą na 20 tys. ekranów DOOH zlokalizowanych na terenie całego kraju. Komunikaty kierowane są do osób przebywających w przestrzeni publicznej. Zalecają pozostanie w domach, przypominają o zakazie zgromadzeń i ostrzegają o karach dla łamiących przepisy porządkowe.