Polacy stają się bardziej świadomymi konsumentami – pokazuje badanie ING i GfK
  • 0
  • 1
28.07.2020

Polacy stają się bardziej świadomymi konsumentami – pokazuje badanie ING i GfK

Aby lepiej zrozumieć zmieniające się tendencje w zakresie zarządzania finansami w dobie koronawirusa, ING wspólnie z firmą GfK przeprowadził w maju badanie nastrojów społecznych. Wynika z niego, że Polacy nie będą tracić pieniędzy na zbędne produkty. Zamierzają kupować w sposób bardziej przemyślany.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lipca 2020

27 lipca 2020