- 1
- 1
Julia Garner i Simone Ashley dołączają do George’a Clooneya w kolejnej reklamie Nespresso
Globalnym ambasadorem marki Nespresso jest George Clooney. W najnowszej reklamie pt. „Zakład” dołączają do niego Julia Garner i Simone Ashley. Połączenie tak różnych osobowości ma być dowodem na różnorodność smaków w kolekcji Vertuo marki kawy w kapsułkach.
Reklama została stworzona w charakterystycznej dla poprzednich kampanii, żartobliwej formie. Supergwiazdy udowadniają w niej, że Nespresso dostarcza niezrównanych doznań kawowych dla każdego. Gwarantuje najlepszy smak kawy na wyciągnięcie ręki. Motywem przewodnim kampanii jest wybór idealnej mieszanki. Marka obróciła to w formę humorystycznej rywalizacji pomiędzy George’em a Julią.
Reklama została przedstawiona 22 maja na ekskluzywnym pokazie podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes. Materiał jest już dostępny na oficjalnym, polskim profilu marki na Instagramie oraz oficjalnym kanale na YouTube. W Polsce kampania digitalowa rozpocznie się w czerwcu.
Julia Garner znana jest z ról m.in. w serialach „Ozark” i „Kim jest Anna”. Swój występ skomentowała: – Uważam się za nieoficjalną ambasadorkę kawy. Praca nad kampanią Nespresso u boku tak niesamowitych aktorów była więc spełnieniem moich marzeń. Bardzo podobał mi się żartobliwy scenariusz i klimat filmu, który potwierdził moje podejrzenia. Ja zdecydowanie dopasowuję smaki kawy do nastroju, jaki w danej chwili odczuwam.
Simone Ashley (m.in. „Sex education”, „Bridgertonowie”) dodała: – Uwielbiam równowagę dowcipu i elegancji w telewizyjnych reklamach Nespresso. Co jest ważne, zawsze skupiają się na bardzo istotnej kwestii, jaką jest recykling i dbanie o środowisko.
- 1