Startuje Mixx Awards 2018
  • 0
  • 0
6.08.2018

Startuje Mixx Awards 2018

Ruszyły zgłoszenia do 12. edycji Mixx Awards – konkursu IAB Polska na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem Internetu. Ogłoszenie zwycięzców w 16 kategoriach nastąpi pod koniec listopada.

Konkurs Mixx Awards jest kierowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową. Warunkiem wzięcia udziału jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał internetowy.

Kampanie reklamowe oceniane są jako całość. Jury analizuje projekty zgłoszone w poszczególnych kategoriach, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak i rezultaty oraz ROI. Zwyciężają te, które:

  • najefektywniej zachęcają do interakcji z marką,
  • prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej,
  • inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.

Dzisiaj nie mówimy już o digitalu jako osobnym, wyodrębnionym kanale komunikacji. Jest on integralną częścią działań komunikacyjnych, bez której nie sposób już wyobrazić sobie jakiejkolwiek kampanii. To pokazuje, jak ważne jest podkreślanie roli narzędzi cyfrowych i ich kreatywnego, skutecznego wykorzystania w strategiach marketingowych firm – mówi Robert Wielgo, CMO, członek zarządu IAB Polska.

W tym roku nagrody będą przyznawane w 16 kategoriach. Zostaną także przyznane nagrody za dokonania: Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku. Będzie również Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe.

Twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłaszać prace w kategoriach:

  • brand awareness and positioning
  • cross media integration
  • digital driven
  • direct response and lead generation
  • games & esport
  • innovation
  • mobile experience
  • offline digitizing
  • online marketing with influencer
  • product launch
  • public service and non profit campaign
  • best use of social media
  • UX
  • digital experiences
  • smart solution
  • data driven & precision marketing

Zwycięzców konkursu wybierze jury składające się z ekspertów branży. Będą to przedstawiciele agencji, domów mediowych, wydawców, a także reklamodawców. Nad przebiegiem głosowania będzie czuwała firma PwC.

Konkursowi po raz kolejny będzie towarzyszyć Mixx Conference prezentująca najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia. Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.

 

6 sierpnia 2018