0 1 0 0 0 2.02.2017Grupa Sare z nową strategią korporacyjnąGrupa Sare ogłosiła nową strategię korporacyjną na lata 2017–2019. Priorytetami są w niej: multikanałowość i specjalizacja w technologii internetowej, co najmniej 20-procentowy wzrost poziomu EBITDA, budowa i integracja technologii oraz rozwój kompetencji w zakresie omnichannel. Spółka przedstawiła również wizję biznesu do 2021 r.
0 1 0 0 1 2.02.2017Jakie oczekiwania względem przyszłości ma pokolenie Y? Raport DeloitteBrexit, zamachy terrorystyczne oraz wybory prezydenckie w USA znacząco obniżyły poczucie bezpieczeństwa milenialsów – pokazuje badanie Deloitte. Można zauważyć, że w krajach rozwijających się przedstawiciele pokolenia Y myślą o przyszłości z optymizmem. W krajach rozwiniętych natomiast tylko 34 proc. reprezentantów generacji uważa, że będzie wieść szczęśliwsze życie niż ich rodzice.
0 1 0 0 0 2.02.2017Marka Playboy Fragrances z wirtualnym koncertem zespołu Red LipsCoty Polska przygotowuje cykl koncertów wykorzystujących technologię wideo 360 stopni oraz wirtualnej rzeczywistości. Będzie to zwieńczenie kampanii promującej wody toaletowe marki Playboy Fragrances.
0 2 0 0 0 2.02.2017Co przyciąga polskiego klienta do centrum handlowego? Badanie SW ResearchNajważniejszymi czynnikami decydującymi o wyborze danego centrum handlowego przez Polaków są: lokalizacja (65 proc.), promocje (62 proc.) i dostępność ulubionych marek (48 proc.). Ponad połowa respondentów jest przekonana, że zakaz handlu w niedzielę wpłynie negatywnie na gospodarkę – pokazuje raport „Wizerunek galerii handlowych oczami Polaków”, przygotowany przez SW Research.
0 3 0 0 0 2.02.2017Marki, które poprawiają jakość życia konsumentów, osiągają najlepsze wyniki. Badanie Havas Media GroupMarki zajmujące wysokie pozycje w rankingu „Meaningful Brands 2017” osiągają nawet o 206% lepsze wyniki finansowe od innych marek. To jeden z kluczowych wniosków z tegorocznej edycji globalnego badania Havas Media Group, które łączy marki z jakością życia i dobrym samopoczuciem konsumentów.
0 1 0 0 0 2.02.2017Coca-Cola Journey przez kolejny rok z agencją Think KongCoca-Cola Poland Services przedłuża współpracę z agencją Think Kong. Umowa dotyczy prowadzenia polskiej edycji serwisu Coca-Cola Journey.
0 9 0 0 0 2.02.2017Goethe-Institut w kampanii przypomina o niemieckich zapożyczeniach w języku polskimNie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele elementów w polszczyźnie pochodzi z języka niemieckiego. Dlatego w kampanii promującej kursy Instytutu Goethego w Krakowie wykorzystano słowa wspólne dla obu języków.
1 1 0 0 0 2.02.2017Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce znów szuka mamy (wideo)Rozpoczyna się kolejna edycja kampanii SOS Wiosek Dziecięcych „Szukamy mamy”. Celem akcji jest dotarcie do nowych opiekunów, którzy z pomocą Stowarzyszenia mogliby stworzyć dom dla opuszczonych i osieroconych dzieci.
0 1 0 0 0 2.02.2017Deloitte i PZPN nawiązują współpracę. Będą zwiększać zainteresowanie piłką nożnąFirma Deloitte została partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Umowa obowiązuje do końca stycznia 2018 r. Wspólne działania mają zaktywizować Polaków i zachęcić ich do gry w piłkę nożną.
1 1 0 0 0 2.02.2017Duńska stacja telewizyjna pokazuje, że więcej nas łączy, niż dzieli (wideo)Duńska stacja telewizyjna TV 2 przygotowała 3-minutowy spot, w którym udowadnia, że szufladkowanie ludzi nie ma sensu. Sprzeciwia się tym samym powszechnej narracji „my kontra oni”.