0 3 0 12.02.2019Andrzej Bargiel w kampanii LufthansyLufthansa rozpoczęła w mediach społecznościowych kampanię „Don’t let your dreams be just dreams”. Wziął w niej udział skialpinista Andrzej Bargiel.
3 0 0 12.02.2019Wyścigi samochodowe czy dbanie o urodę – co było hitem YouTube w styczniu?W styczniowym rankingu YouTube Ads Leaderboard zwyciężyło wideo Toyoty z rajdowych mistrzostw świata. Drugie miejsce to spot Studia Tymbark, który przedstawia, jak pokazujemy swoje życie na Instagramie. Do zestawienia trafiły też dwa filmy Urodomaniaczek by Hebe. Podium zamyka właśnie jeden z nich.
0 5 0 12.02.2019Devil Energy znów przegrał w sądzie. Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce złożyć wniosek o ogłoszenie upadłości spółkiFirma Waterius, którą sąd w 2018 r. zobowiązał do przeprosin i zapłaty 60 tys. zł za opublikowanie niezgodnej z dobrymi obyczajami reklamy napoju Devil Energy, przegrała kolejną sprawę sądową ze Stowarzyszeniem Twoja Sprawa. W efekcie ma zapłacić dodatkowo 30 tys. zł oraz 2 tys. zł za każdy dzień opóźnienia w opublikowaniu przeprosin za wspomnianą reklamę. STS zapowiada też złożenie wniosku o ogłoszenie upadłości firmy.
0 1 0 12.02.2019Michael E. Porter – twórca koncepcji 5 sił Portera – gościem Golden Marketing ConferenceŚwiatowej sławy autorytet w dziedzinie strategii organizacji i konkurencji, najczęściej cytowany obecnie naukowiec ekonomii i biznesu, Michael E. Porter przyjedzie do Polski. Został zaproszony przez Grupę MTP, organizatora Golden Marketing Conference.
0 0 0 11.02.2019Marc Pritchard z P&G zapowiada świat bez reklamBranża reklamowa powinna zacząć myśleć o świecie bez reklam – uważa Marc Pritchard, chief brand officer w Procter & Gamble. Podczas CES 2019 wyraził pogląd, że dni reklamy, jaką znamy, są policzone.
0 0 0 11.02.2019Huawei próbuje poprawić swój wizerunek. Chce otworzyć centrum cyberbezpieczeństwaPolski oddział Huawei zapowiedział, że jest gotowy do ściślejszej współpracy z rządem – donosi „Gazeta Wyborcza”. Firma może otworzyć w Polsce centrum cyberbezpieczeństwa. Produkty byłyby w nim analizowane pod kątem tego, że są bezpieczne i nie mają nic wspólnego z chińskim wywiadem.
5 0 0 11.02.2019MasterCard przedstawia dźwiękową tożsamość markiMasterCard wprowadza dźwiękową identyfikację marki. Ma to otwierać nowy rozdział w historii brandu.
1 0 1 11.02.2019Walentynkowa odsłona kampanii Banku Millennium8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki gotówkowej, którą proponuje Bank Millennium. Tym razem spot przenosi widza na wrocławski Most Tumski. Wyjaśnia pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek symbolizujących nieprzemijalność uczucia. W reklamie ponownie wystąpił Radosław Kotarski.
0 0 0 11.02.2019Ikea testuje wypożyczanie mebliIkea w Szwajcarii rozpoczęła pilotażowy program wypożyczania mebli. Na razie można wypróbować meble biurowe. Wkrótce dostępne mają być też kuchenne.
0 1 0 11.02.2019McDonald’s czy Bio Family Supermarket? Reklama OOH w KonstancinieW podwarszawskim Konstancinie tuż przy reklamie kierującej do pobliskiego lokalu McDonald’s pojawił się billboard sieci Bio Family Supermarket. Proponuje podróżnym zmianę kierunku.