0 0 0 0 1 22.07.2018Amazon coraz ważniejszym graczem na rynku reklamy. W USA rozmawia bezpośrednio z markami, pomijając agencje reklamoweAmazon przez rok zwiększył przychody reklamowe w Stanach Zjednoczonych o ponad jedną trzecią. Jednocześnie próbuje docierać z ofertą reklamową bezpośrednio do marek, pomijając tradycyjne agencje.
0 0 0 0 0 20.07.2018Ekstraklasa z nowym kontraktem z Lotto i PKO Bankiem PolskimEkstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z Lotto oraz PKO Bankiem Polskim. Największy bank w Polsce będzie nowym partnerem głównym i oficjalnym bankiem Ekstraklasy. W dalszym ciągu sponsorem tytularnym w sezonie 2018/2019 zostanie marka Lotto.
0 4 0 0 0 20.07.2018Adidas, Visa, Biedronka i Lotos z największymi wzrostami znajomości podczas MŚ 2018. Badanie StarcomuNa zakończenie piłkarskich mistrzostw świata w Rosji agencja mediowa Starcom zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty w stosunku do badania przed mistrzostwami osiągnęły Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób, które nie potrafiły wskazać żadnej marki, spadł poniżej 60 proc.
4 0 0 0 0 20.07.2018Projekt Tymczasem EB – nowa kampania telewizyjna z udziałem raperówKampania telewizyjna EB składa się z czterech spotów – w każdym z nich występuje raper: Sokół, Pezet, Żabson lub Sitek. Ich utwory, które pojawiają się w reklamach i jako napisy na puszkach EB, to: „Mogę wszystko”, „Ukryty w mieście krzyk”, „Piroman” oraz „Chcemy być wyżej”.
0 3 0 0 0 20.07.2018FoodCare oficjalnym sponsorem Legii WarszawaLegia i FoodCare, producent m.in. popularnego napoju izotonicznego 4move, rozpoczynają współpracę pod hasłem: „Ruszamy razem po mistrzostwo”. Poprzez wspólne akcje marketingowe, którym będzie towarzyszył hashtag #ruszsięnaLegię, obaj partnerzy będą zachęcać kibiców do zdrowego, sportowego trybu życia i aktywnego kibicowania. Nowa umowa sponsorska będzie obowiązywała przez 2 lata.
0 0 0 0 0 20.07.2018Purmo wybiera inPlus Media do kompleksowej obsługi marketingowejPurmo to marka należąca do skandynawskiego koncernu Rettig ICC Group. Jest on największym na świecie producentem grzejników, ogrzewania podłogowego oraz systemów rurowych. Agencja inPlus Media będzie zajmować się relacjami z mediami, działaniami content marketingowymi oraz planowaniem mediów.
0 6 0 0 0 20.07.2018Youtuberzy z kanału Na Pełnej będą promować nowy smak ginu Gordon’sGordon’s we współpracy z twórcami kanału Na Pełnej rusza z własnym serialem na YouTube. Kampania pod hasłem „A może by tak?” ma promować nowy smak ginu – jagodowego Gordon’s Pink. W ramach projektu powstanie 5 odcinków filmowych, w których pojawią się youtuberzy.
1 18 0 0 0 20.07.2018The Order of Yoni – „piwo waginalne” podbija mediaPiszą już o nim wszyscy. 28 lipca w Katowicach będzie miała miejsce premiera niecodziennych piw. W ich produkcji użyto bakterii kwasu mlekowego z pochw kobiet. Wiadomość obiegła czołowe media w Polsce, ale historia marki jest dłuższa.
1 1 0 0 0 19.07.2018Dziwna kampania reklamowa 7Up. Napój jako składnik jedzenia: pasty z awokado, wieprzowiny albo ciastkaAmerykańska kampania 7Up to zbiór krótkich przepisów kulinarnych dostępnych tylko na witrynie mobilnej. Są tam klasyczne koktajle, ale uwagę mają przyciągać dziwaczne przepisy na jedzenie z dodatkiem napoju.
1 3 0 0 0 19.07.2018Renee wychodzi myśleniem poza pudełko„Myślenie poza pudełkiem” – to hasło akcji sklepu internetowego z butami i ubraniami Renee. Zaproponował on klientkom, że środki, które przeznaczał dotychczas na opakowania, w których wysyła buty, wyda na remont Domu Samotnej Matki i Dziecka. Projekt wymyślili i realizują pracownicy sklepu.