1 0 0 0 0 20.02.2018Black Red White z nową odsłoną platformy „Dziękujemy, że tworzysz dom”Firma BRW rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii w ramach platformy komunikacyjnej „Dziękujemy, że tworzysz dom”. Spot telewizyjny nosi tym razem tytuł „A kuku!”.
0 0 0 0 0 20.02.2018Data Tribe – nowy butik strategiczno-badawczyPrognozowanie trendów i analiza small data – to obszary, w których specjalizuje się Data Tribe. Firma wykorzystuje autorskie rozwiązania oraz kładzie nacisk na wykorzystanie tradycyjnej i wirtualnej etnografii.
0 0 0 0 0 19.02.2018Reprise międzynarodowym hubem LegoWarszawski oddział agencji Reprise (IPG Mediabrands) będzie hubem firmy Lego w zakresie obsługi search oraz koordynacji kampanii produktów tej marki w serwisie YouTube. Agencja poprowadzi działania w regionie REEMEA.
3 1 0 0 0 19.02.2018Youtuberzy w negatywnej kampanii NBP i KNF dotyczącej kryptowalutNarodowy Bank Polski wraz z Urzędem Komisji Nadzoru Finansowego przygotował kampanię ostrzegającą przed kryptowalutami. Zaangażowano w nią Marcina Dubiela, Wiśnię czy Planetę Faktów – twórców znanych z YouTube. Filmy nie zostały jednak oznaczone jako element kampanii.
0 5 0 0 0 19.02.2018GLS Poland sponsorem generalnym żużlowej reprezentacji PolskiFirma kurierska GLS Poland ogłosiła, że przedłuża kontrakt i drugi sezon z rzędu będzie sponsorem generalnym żużlowej reprezentacji Polski. Udzieli jej wsparcia przy organizacji wydarzeń, zadba o strefę kibica, a także o logistykę.
0 1 0 0 0 19.02.2018Skoczkowie narciarscy podbijają serca Polaków. Badanie ARC Rynek i OpiniaKamil Stoch przed tegorocznymi zimowymi igrzyskami olimpijskimi był trzecim najbardziej rozpoznawalnym sportowcem w Polsce. Zajmował miejsce zaraz po Adamie Małyszu i Robercie Lewandowskim. Z badań ARC Rynek i Opinia wynika, że Polacy doceniają go nie tylko za osiągnięcia sportowe. Uważają go również za jednego z najsympatyczniejszych sportowców, chociaż pod tym względem wyprzedza go Piotr Żyła.
0 1 0 0 0 19.02.2018Przyszłość reklamy wielkoformatowej online. Analiza GemiusaPolska jest w czołówce krajów, w których reklamodawcy emitują reklamy wielkoformatowe. Jednocześnie rodzimi internauci są w czołówce instalujących programy blokujące reklamy. Gemius rozważa, jaka będzie przyszłość formatów reklamowych o wymiarach powyżej 242 tys. pikseli.
0 1 0 0 0 19.02.2018Maspex finalizuje inwestycje o łącznej wartości 500 mln złFirma Maspex finalizuje inwestycje, których łączna wartość wynosi 500 mln zł. Największe działania prowadzone są w zakładach w Lublinie, Łowiczu i Olsztynku oraz w zagranicznych oddziałach – na Węgrzech, w Rumunii i Czechach. Dotyczą obszaru produkcji i nowych technologii oraz budowy nowoczesnych centrów dystrybucyjnych.
0 2 0 0 2 16.02.2018Reklamy w serwisach internetowych premium lepiej zapamiętywane niż te w social mediaReklamy zamieszczone w serwisach internetowych, które publikują treści wysokiej jakości, bardziej angażują lewą półkulę mózgu odbiorcy. W związku z tym są lepiej zapamiętywane – wynika z badania przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii na zlecenie Newsworks i Association for Online Publishing (AOP).
0 0 0 0 0 16.02.2018JustDrive i Orlen – wzajemne oskarżenia i niedziałająca aplikacjaFirma JustDrive i PKN Orlen nawiązały współpracę, w wyniku której miała powstać aplikacja umożliwiająca mobilne płacenie za paliwo na stacjach benzynowych. Gotowy produkt działał jednak tylko kilka dni. Teraz firmy przerzucają się wzajemnie oskarżeniami.