10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego pod hasłem „Czy jesteś gotowy na przyszłość?”
  • 0
  • 1
6.08.2018

10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego pod hasłem „Czy jesteś gotowy na przyszłość?”

7 i 8 listopada w Warszawie odbędzie się jubileuszowa, 10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego. To dwudniowa konferencja dla osób związanych z marketingiem i reklamą, organizowana przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Hasło tegorocznej edycji, „Czy jesteś gotowy na przyszłość?”, zapowiada dyskusję o tym, jak marketing będzie wyglądał w najbliższych latach. Nadchodzi okres intensywnych zmian zarówno prawnych, jak i w obszarze dostępnych narzędzi, a także postaw konsumenckich. Będzie to wymagało od marketerów wyjątkowej uważności i elastyczności w działaniach.

Pierwszego dnia konferencji uczestnicy będą mogli poznać tajemnice i wyniki najciekawszych kampanii marketingu zintegrowanego B2C i B2B z ostatnich miesięcy. Przedstawione zostaną m.in. najlepsze case studies marketingu 360°, które zdobyły nagrody w tegorocznym konkursie Golden Arrow. Można będzie poznać kulisy kampanii takich marek jak Magnum, Orange, Adidas, Xerox i innych, przyjrzeć się ciekawym przedsięwzięciom z wykorzystaniem przesyłek pocztowych czy reklamy kinowej.

Drugi dzień forum to spotkania z ekspertami. Ich zadaniem będzie przygotowanie uczestników na przyszłość i wyzwania, które przed nimi stoją. W programie m.in.:

  • Piotr Marzec (Google) będzie mówił o „Wyścigu techno-marketerów”,
  • dr hab. Jacek Wasilewski odpowie na pytanie „Co ma zrobić marka z językiem?”,
  • Agnieszka Stelmaszczyk (Feno) opowie o tym, jak dotrzeć z komunikatem do odbiorcy, gdy w pędzącym świecie można liczyć tylko na 2,5 sekundy jego uwagi.

Wydarzenie od dziesięciu lat jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, które działa w obszarze marketingu bezpośredniego oraz zintegrowanego. Misją Stowarzyszenia jest edukacja rynku, dlatego organizatorzy zawsze dbają o wysoki poziom merytoryczny konferencji.

Nad programem wydarzenia czuwa Rada Programowa w składzie:

  • Paweł Antkowiak (Albedo Marketing),
  • Grzegorz Bonder (Unique One),
  • Magdalena Czaja (San Markos),
  • Kinga Dobrzyń (Poczta Polska),
  • Kinga Dołęga-Lesińska (KinAds),
  • Antoine Kolendowski (Havas Engage),
  • Katarzyna Rączka (Danfoss Poland),
  • Stanisław Pieczara (Xerox Polska),
  • Weronika Szwarc-Bronikowska (Media People),
  • dr hab. Jacek Wasilewski (Narrative Impact).

Szczegółowy program oraz bilety dostępne na stronie: www.polskimarketing.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym Forum Marketingu Zintegrowanego.

  • 1

6 sierpnia 2018

3 sierpnia 2018