Super Bowl 2023: nowe pomysły Ameryki na styku sportu i biznesuSuper Bowl 2023: nowe pomysły Ameryki na styku sportu i biznesuSuper Bowl 2023: nowe pomysły Ameryki na styku sportu i biznesuSuper Bowl 2023: nowe pomysły Ameryki na styku sportu i biznesu
Marki alkoholowe (oprócz Budweisera) miały swobodę reklamowania się na Super Bowl 2023 (kadr ze spotu Michelob Ultra)

Super Bowl 2023: nowe pomysły Ameryki na styku sportu i biznesu

Super Bowl 2023: nowe pomysły Ameryki na styku sportu i biznesu
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Oczekiwania wobec tegorocznego Super Bowl były jak zawsze duże. Wyrażała je rekordowa stawka za 30 sekund reklamy. Marki zdają sobie już jednak sprawę, że inwestycja w czas antenowy nic nie gwarantuje. To ukoronowanie tygodni starań o przykucie uwagi Amerykanów w internecie. Tym razem mieli w tym pomóc bukmacherzy.

Są takie dziesięciolecia, w których wszystko jest pierwsze. Pierwszy komputer w 1943 roku, pierwsza guma do żucia w 1948 roku. Pierwszy raz telewizja w Stanach Zjednoczonych stała się dla reklamy najważniejszym środkiem przekazu w 1954 roku. To wtedy stacje telewizyjne nie chciały oddawać agencjom kontroli nad programem i skupiły spoty w osobnych blokach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja