Oczekiwania wobec tegorocznego Super Bowl były jak zawsze duże. Wyrażała je rekordowa stawka za 30 sekund reklamy. Marki zdają sobie już jednak sprawę, że inwestycja w czas antenowy nic nie gwarantuje. To ukoronowanie tygodni starań o przykucie uwagi Amerykanów w internecie. Tym razem mieli w tym pomóc bukmacherzy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Są takie dziesięciolecia, w których wszystko jest pierwsze. Pierwszy komputer w 1943 roku, pierwsza guma do żucia w 1948 roku. Pierwszy raz telewizja w Stanach Zjednoczonych stała się dla reklamy najważniejszym środkiem przekazu w 1954 roku. To wtedy stacje telewizyjne nie chciały oddawać agencjom kontroli nad programem i skupiły spoty w osobnych blokach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.