Schulz Brand Friendly łączy działy strategii i mediów
  • 0
  • 1
16.01.2020

Schulz Brand Friendly łączy działy strategii i mediów

Schulz Brand Friendly łączy działy strategii i mediów. Ma to na celu m.in. tworzenie nowatorskich i efektywnych rozwiązań dla klientów. Na czele nowo powstałego teamu stanął Paweł Jóźwik.

Dziś trudno mówić o tworzeniu strategii marki czy strategii komunikacji bez zaplanowanych działań mediowych. Dlatego agencja połączyła ze sobą dwa działy – strategię oraz media. Ta zmiana ma uspójnić tworzone dla klientów strategie, planowanie i realizację nowatorskich rozwiązań oraz rozwój kompetencji członków zespołu.

Dział strategii odegra również istotną rolę w działaniach new business oraz rozpocznie wewnętrzny projekt edukacyjny dla pracowników. Efektem pracy nowo powstałego działu będą projekty łączące strategiczną wizję z kreatywnym myśleniem oraz technologicznym podejściem i narzędziowymi rozwiązaniami.

Na czele działu strategii w nowym wydaniu stanie Paweł Jóźwik, który do tej pory piastował stanowisko digital strategist. Pracował dla takich marek jak Wawel, Polskie Koleje Linowe, Lubelska czy Kaufland.

Na co dzień projektuje strategie komunikacji marek w Internecie, zajmuje się planowaniem mediów, kampaniami marketingowymi i analizą działań. Z projektami internetowymi w branży związany jest od siedmiu lat. W przeszłości koordynował pracę działów social media i performance marketing. Od trzech lat prowadzi również zajęcia dla studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Dział strategii rozpoczął już pracę w nowych obszarach, tworząc projekty m.in. dla marki Kaufland. Kolejne efekty będzie można zaobserwować w najbliższym czasie.

  • 1
Schulz Brand Friendly

Paweł Jóźwik pokieruje nowo powstałym działem w Schulz Brand Friendly

16 stycznia 2020

15 stycznia 2020