Shell wprowadził roboty na stację paliw. Będą dostarczać zamówienia i informować o promocjach
  • 0
  • 1
4.01.2022

Shell wprowadził roboty na stację paliw. Będą dostarczać zamówienia i informować o promocjach

Od 22 grudnia na stacji paliw Shell we Wrześni zobaczyć można dwa roboty jeżdżące. BellaBot dostarcza zamówione produkty z oferty gastronomicznej bezpośrednio do stolika. Z kolei KittyBot informuje o aktualnie trwających akcjach promocyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51607 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 stycznia 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
4.01.2022

Odejście Paulo Sousy zdominowało Internet. Prawie 33 tys. wpisów na temat „siwego bajeranta” w mediach społecznościowych

Na temat odejścia Paulo Sousy z posady selekcjonera reprezentacji Polski w okresie od 16 grudnia do 2 stycznia odnotowano 5 809 publikacji w mediach tradycyjnych (prasa, WWW, radio, telewizja) oraz prawie 33 tys. wpisów w mediach społecznościowych – wynika z raportu przygotowanego przez agencje Press-Service Monitoring Mediów i Publicon. Znaczny wzrost doniesień dało się zauważyć szczególnie 26 grudnia, gdy prezes PZPN Cezary Kulesza poinformował na Twitterze o zaskakującej rozmowie z Portugalczykiem.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
4.01.2022

Outdoorowa odsłona kampanii „Czy się spełni cud?” SOS Wiosek Dziecięcych

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce wspólnie z firmą Screen Network uruchomiło niestandardową kampanię interaktywną w Warszawie. Na podwójnym ekranie reklamowym LED na dachu Hotelu Marriott wyświetlona została kreacja świąteczna stowarzyszenia z kodem QR. Ekrany umożliwiły przechodniom szybkie przekazanie darowizny, a po udanej wpłacie natychmiast wyświetlały podziękowania. Akcja była częścią ogólnopolskiej kampanii świątecznej „Czy się spełni cud?”.