Tańczący robot promuje ofertę Heyah 01
  • 1
  • 2
30.03.2021

Tańczący robot promuje ofertę Heyah 01

Heyah 01 wystartowała z odświeżoną ofertą w formie subskrypcji. Promuje ją kampanią z tańczącym robotem.

Działania reklamujące ofertę Heyah 01 prowadzone będą w telewizji oraz Internecie. Jej głównym bohaterem jest robot tańczący w rytm utworu „Sprężynka” autorstwa DJ-a Hazela.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją VML Y&R, która jednocześnie przygotowała działania reklamowe w Internecie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a za kampanię sprzedażową online odpowiada agencja Performics. Z kolei materiały BTL stworzyła agencja Digitas.

  • 2
T-Mobile promuje ofertę Heyah 01 w formie subskrypcji

T-Mobile promuje ofertę Heyah 01 w formie subskrypcji

T-Mobile promuje ofertę Heyah 01 w formie subskrypcji

30 marca 2021