„Można i tak” – OLX z Januszem Chabiorem reklamuje usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru
  • 2
  • 9
15.02.2021

„Można i tak” – OLX z Januszem Chabiorem reklamuje usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru

15 lutego wystartowała ogólnopolska kampania promująca usługę Przesyłki OLX. Działania z udziałem Janusza Chabiora obejmą stacje telewizyjne, radiowe, Internet i przestrzeń OOH z wykorzystaniem sieci paczkomatów.

Polska jest piękna i choć nadal można jeździć nawet w jej najdalsze zakątki, by osobiście odebrać przedmioty z OLX, to od teraz nie trzeba. Serwis ogłoszeniowy wprowadził bowiem usługę Przesyłki OLX. Dzięki niej indywidualni użytkownicy kupią przedmioty bezpiecznie i z dostawą do paczkomatów oraz punktów odbioru na terenie całego kraju.

Bohaterowie spotów mają swoje powody, by podróżować po Polsce i osobiście odbierać zakupy z OLX. Są nimi chęć realizowania swoich pasji, nawiązania nowych znajomości czy choćby prozaiczne uśpienie dziecka w samochodzie podczas jazdy.

Nasza najnowsza kampania powstawała w najbardziej rockandrollowych jak dotąd okolicznościach. Całą ekipą wsiedliśmy w busa i wyruszyliśmy w trasę w poszukiwaniu lokacji i pięknych widoków. Nasz serwis nigdy nie chciał nikomu nic narzucać, tym razem opowiadamy więc historię o tym, że każdy ma wybór i jeśli chce przemierzać kilometry, by odebrać wymarzony przedmiot, obserwując przy okazji żurawie, to super. Ale super też będzie, jeśli zamówi rzecz do paczkomatu. Bo może. Jak we wszystkich dobrych historiach, również i w tej pozostawiamy odbiorców z puentą, którą wygłasza nieoceniony Janusz Chabior – tłumaczy Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

Kampania promuje bezpieczne i wygodne przesyłki, na które do końca marca obowiązują promocyjne ceny. Usługa działa w kategoriach Dom i ogród, Elektronika, Moda, Dla dzieci, Muzyka i edukacja oraz Sport i Hobby.

Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną projektu przygotowała agencja BBDO. Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Postprodukcja: Xantus TV, Juice (dźwięk). Reżyseria Tadeusz Śliwa, operator Marek Sanak. Media zaplanował MediaConcept.

  • 9
„Można i tak”

Janusz Chabior w kampanii „Można i tak” OLX

15 lutego 2021

12 lutego 2021